25 Ocak 2015 Pazar

Okudum Bitti #54 Anlaşma

Merhabalar değerli okuyucularım,
Bir kitap yorumu ile daha karşınızdayım.

Bugünkü yorum geç geldi biliyorum ama hayatımda aksiyonlar bitmediği ve bugünküler güzel yönde olduğu için ancak başına oturdum bilgisayarın.

Yine bir FMA kitabı var karşınızda ve yeni kitapları çıkana dek son FMA yorumum kendisi.

Kitap Adı : Anlaşma
Yazar : Fatih Murat Arsal
Yayınevi : Ephesus
Baskı : 2014

Bu seferki çiftimiz Merve ve Yavuz.
Ailesiz büyümüş, okumak için aynı zamanda çalışan güzel mi güzel ama erkeklerden uzak duran kızımız Merve.
Kadınları evlenmek değil de vakit geçirmek için tercih eden, yakışıklı ve her şeye rağmen annesini pek bir seven adamımız Yavuz.

İkilimizin yolları fırtınalı bir akşamda Merve'nin çalıştığı yer de olan Yavuz'un arkadaşının mekanında kesişiyor.
Ufak bir telefon konuşması ve bir yanlış anlaşılma Merve'nin Yavuz'un ellerine düşmesine neden oluyor.
Plansız ve sahte olan bir evlilik ile başlayan macera başka etkenler sağ olsun umulmadık yönlere yol alıyor.

Kitap kapağını özellikle sevdiğimi belirtmek isterim.
Kapak kızlarından en sevdiğim hatta.

Fatih hoca yine döktürmüş kitapta.
Kurgu, karakterler, hikaye, son hepsi pek bir güzel.
Kitabın içinde kendinizi kaybediyorsunuz.
Ancak buradan sormak isterim hocam niye bu erkekler duygularını bu kadar geç anlıyorlar?

Kaçırılmaması gereken bir kitap.
Şiddetle tavsiye ediyorum, yani artık benim bu kadar Fatih Murat Arsal kitabı yorumuma karşılık hala daha okumayan varsa da kulağını çekerim ona göre.
Bana Türk yazardan aşk romanını sevdiren insandır, lafımı yabana atmayın.

Bugünlük de bu kadar, kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...