11 Ocak 2015 Pazar

Palmolive Thermal Spa Massage Duş Jeli


Merhabalar güzel okuyucularım,
Bu aralar pek bir yazmadığım tipte ürün yazısı yayınlıyorum.
Yine uzun süredir yazısını yazmadığım duş jellerinden, bir ürün var karşınızda.

Konuğumuz Palmolive Thermal Spa Massage duş jeli.
Kocaman bir şişe duruyor karşınızda.
Evet evet büyük boy bir duş jeli, hem de ben kullanıyorum.
Hangi ara aldığımı bile hatırlayamadım :)
Yarısını geçtim ama.

İçinde bir sürü tanecikler içeren bu duş jeli arkasında dediğine göre ölü deniz tuzu barındırıyor.
Masaj yapıcı ve bence peeling etkisine sahip bir duş jeli.
Kokusu ferahlatıcı, rahatlatıcı türde ve hafif.
Kolay köpürüp güzelce temizliyor cildimi.
Ayrıca yumuşacık bir his de bırakıyor.
Şimdilik iyi anlaşıyoruz ve sıkılma belirtisi başlamadı.
Tekrar almaya gelirsek sanmıyorum çünkü zaten ev duş jeli dolu.

Kimyasal içeriği yukarıdaki gibi ilgilenenler için.

Kokusu hoşunuza giderse ve denemediyseniz bir bakın derim.
Onun dışında illa gidip alın diyemeyeceğim bir duş jeli.

Evet bugünlük de bu kadar.
Görüşmek üzere.


2 yorum:

  1. Favorilerimdendir. Pek severim bu markanın jellerini. Hele kahve hazzı, muhteşem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim bunu. Tek sıkıntı kocaman olması :) kullan kullan bitmiyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...