30 Ocak 2015 Cuma

Yves Rocher Onarıcı Saç Bakım Yağı

Merhabalar,
Haftanın 3. saç ürünü yazısı ile devam ediyorum.
İki haftadır bir konuya takılıp devam ediyorum ama bilmiyorum hoşunuza gidiyor mu?
Önümüzdeki hafta böyle olmayacak muhtemelen.
Karışık konularda devam edeceğiz yine.

Bugünkü konuğuma gelirsek bir çoğunuzun yakından bildiği, hakkında çok yazılıp çizilen Yves Rocher'ın Saç Bakım Yağı.
Çooook uzun süre önce alıp düzenli kullanmadığım için yazısını yazamadığım, sonradan sonradan düzenli kullanmaya başladığım bir yağ olarak tarihe geçiyor kendisi.
O kadar çok saç ürünü var ki elimde sıra ancak geliyor aslında :)
Neyse efendim ürüne geçeyim ben.

Hasarlı, yıpranmış saçlar için üretilen bu yağ, saçlarınızı yumuşatma, besleyip bakım yapma özelliklerine sahipmiş duyduğum kadarıyla.
Tabi doğal olması ile de ayrı övünülüyor.

Ya ben neler deneyimledim?
Banyodan yarım saat kadar önce de 10 dakika önce de sürüp banyoya girsem, beklettiğim süre hep yeterli geliyor bence.
Banyodan sonra saçlarda bir yumuşaklık, bir parlaklık, bir güzelleşme oluyor. 
Uzun süreli kullanım ( 2-3 ay) da ise sanki saçların kırılmalarına karşı bir geciktirme etkisi var gibi geldi bana.
Tabi o kadar bakım yapıyorum ki tek bu ürüne bağlamak anlamlı olmaz.
Destekleyici etkisi var diyelim biz ona.
Bunların yanında şu kapağının kullanışlılığını çok sevdim. 
İstediğinizden fazla ürünün akması mümkün değil, ben karşılaşmadım en azından.
Kokusu ise çiçeksi, hoş bir koku.
Uzun süre kalmıyor ama, yıkanınca geçiyor.

Doğal içerik dedik ya, yukarıda içindeki malzemelerin listesi mevcut.

Bir de şöyle bir durum var.
Ben bu arkadaşı alalı 1 sene oldu neredeyse.
Geçen gün gidip 12 ay geçince ne oluyor bu yağa diye sordum özellikle.
Sonuçta yağın yarısı duruyor sayılır, atmak istemem.
Koruyucu madde olmadığı için etkisi azalıp ortadan kalkar,
Kokusu değişmiyor ve etkisini hala gözlemliyorsanız kullanabilirsiniz dediler.

Ben de olabildiğince kullanmaya karar verdim.
Eğer bozulduğunu düşünürsem de atarım.

Bugünlük de yazımızın sonuna geldik.
Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...