23 Şubat 2015 Pazartesi

2015 Kitap Okuma Meydan Okuması


Merhabalar,
Şubat ayının son haftasının ilk gününden herkese merhaba.
Yazımız biraz geç geldi çünkü yeni hazırladım.

2015'in ilk iki ay nerdeyse geri kaldı ama ben kendimce bir meydan okumaya yeni başlıyorum.
Pinterest'i kim kulağıma çıtlattı ilmiyorum ama iyi yapmış.
Çok güzel şeylere denk geliyorum.
Bunlardan biri de kitap okuma meydan okuması.

Yabancı sayfalardaki konu başlıklarında ufak değişiklikler yapmış olsam da aşağıda kendime uyarladığım okuma listesi mevcut.
Her bir konu başlığından bir kitap okuyarak 2015'te epey kitap okuma konusunda kendime meydan okumaya karar verdim.
Elimde hali hazırda okunmayı bekleyen kitapların büyük bir kısmı bu listeye uyum sağlayacaktır.
Aşağıda konu başlıklarını görebilirsiniz.
  
Liste oldukça uzun.
Bu haftadan itibaren okuduğum kitapları bu listeye uyuyorsa saymaya başlayacağım.
2015'in sonuna geldiğimde kaç tanesi tiklenmiş olacak ben de merak ediyorum.

Eğer bana katılmak isteyen olursa yorum bırakabilir.
Birbirimize destek oluruz :)

Ayrıca Mart'tan itibaren de başka bir kitap meydan okuması başlatacağım.
Onun da eğlenceli olacağını düşünüyorum.

Şimdilik bu kadar.
Görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...