20 Şubat 2015 Cuma

Avon Care Royal Jelly Ballı El Kremi

Merhabalar,
Bitirme Projemde bulunan ürünlerden devam ediyorum.
Kullandıkça yazıları da geliyor.
Bugün Avon'dan ballı el kremi olan Royal Jelly var.

El kremi bitirme konusunda kötü olduğum için almaktan da kaçınırım genellikle.
Bu kremi ise ballı olması ve dudak balmı ile set olduğu için almıştım.
Ne zamandır duruyordu, sonradan sonradan kullanmaya başladım.

Kıvam olarak katıya yakın vazelini andıran bir yapıya sahip kremimiz.
Elinize fazla sürdüğünüzde beyaz beyaz olup zor emiliyor.
Az sürmeniz halinde ise daha kolay emilip elinizi bir tabaka ile koruyormuş hissi uyandırıyor.
Özellikle gece sürüp uyuduğumda sabaha ellerim yumuşacık olmuş bir halde uyanıyorum.
Bunun yanında kurumasını, çatlamasını engelleyip nemlendirme konusunda gayet yeterli oluyor.
Zaten kurumuş ve çatlamış elleriniz varsa da onları yumuşatma konusunda başarılı oluyor.

Kıvamı ve nemlendirmesi sayesinde ben ayaklarıma bile kullanıyorum.
Özellikle benim orta çapta kuruyan topuklarımı da yumuşacık yapıyor.

Ballı olmasından mütevellit kokusunda da balın kendine has kokusu çok hafif de olsa hissediliyor.
Sürüldüğünde yapışkanlık hissi çok az da olsa kalıyor.
İnce işler için ellerinizi kullanmak istediğiniz de biraz sıkıntı çıkarabiliyor.

İçeriği yukarıdaki gibi kremin.

Nemlendirme konusunda benim ihtiyaçlarımı karşılaması bakımdan geçer not alıyor.
Tavsiye bakımında denenebilecek bir ürün kategorisine de giriyor.
Ancak yaz gelmeden bitmeli, yoksa Adana sıcaklarında ellerimdeki terleme ile sıkıntı çıkarabilecek gibi geliyor bana.

Bir yazının daha sonuna geldik.
Kendinize iyi bakın.

4 yorum:

  1. Ballı ürünlerden pek hoşlanmıyorum ama Avon'un el kremleri her zaman başarılıdır. Özellikle gliserinli olanından zamanında çook bitirmişliğim var.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ballı ürünler ile pek aram yok ama bu kremi iyi ki almışım. Epey işe yarıyor :)

      Sil
  2. Ben bu kremi tesadufen kuzey irakta bir markette görüp avon markasina guvenerek aldım ve acaip memnum kaldım. Ellerim felaket çatlar ve daima kuru olurdu kremlesem bile.ama bu krem yumusacik yaptı.bebegimin geçmek bilmeyen pişiğine bile iyi geldi.tek sorun çok aramama rağmen birdaha bulamamam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara Avon katalogunda satışa giriyor. Denk getirebilirseniz alabilirsiniz.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...