1 Şubat 2015 Pazar

Bitirdiklerim # 15


Merhabalar,
Güzel bir pazar gününden daha hepinize merhabalar,
Bugünkü yazı konuklarım hazır değildi onları hazırladım.
Aralık'tan beri biriken bitenlerim ile karşınızdayım.
Sağ baştan sayıyoruz.

Gliss Ultimate Oil Elixir Şampuan : Siyahından sonra favorim olmayı başaran bir Gliss şampuanı var karşınızda. Kokusunu, saçlarıma verdiği yumuşaklığı, temizliğini çok sevdim. Tekrar alınabilir kategorisine girdi.

Gliss Ultimate Repair Sıvı Saç Kremi : Bu kremler ne kadar uzun süre gidiyor ya, kullan kullan bitmiyorlar. Neyse ki seviyorum da sıkıntı olmuyor. Sevdim, saçlarımın kolay taranmasında büyük emektarımdı. Alınır yine.

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu : Kendisini pek bir sevdim. Makyajımı çıkarırken çok yardımcı oluyordu. Yedeği alındı. Bu ve küçük çift bazlısı demirbaşımdır. Sürekli alınacaklar listemde.

Garnier Saf ve Temiz Arındırıcı Tonik : Yegane olarak kabul ettiğim, üzerine gül koklamayacağım toniğim. Yenisi açıldı.

Loreal Perfect Clean Köpük Jel : Bir en sevdiğim daha. Temizliği, verdiği hissi, yumuşatması, daha olsun dedirten cinsten. Yenisi açıldı.

Nivea Nemlendirici Losyon : Nemlendirmesi güzeldi ama kokusunu ve fiyatını sevmedim. 
Parmex Aseton : Bu arkadaş ile ne kadar anlaştık emin değilim. Bazen sevdim bazen sinir oldum. Birliktelik konusunu düşüneceğim.

Avon Siyah Havyar Özlü Maske : Etkisi, verdiği yumuşaklığı, eğlenceli soyulabilirliği ile sevdiğim bir maske oldu. Tekrar almak mı? Neden olmasın.

Gliss Ultimate Repair Maske : Saçlarım için ne çok bitirmişim. Sevdiğim bir maske daha. Ben seriyi sevdim tümden bence. Altın sarısı serisinden olanı açıldı. Bu da tekrar alınabilir.

Neutrogena Vücut Kremi : Kışa ve lazere kurban gitmiş bir krem daha. Sevdim. Güzel nemlendirdi.

Elma Sirkesi : Bunun burada ne işi var diyebilirsiniz, hemen açıklıyorum. Saçlarım için son durulama suyunda kullanıyorum. Saçlarıma gerçekten iyi geliyor elma sirkesi. Koku da kalmıyor, yumuşak, daha hacimli saçlar elde ediyorsunuz.

Oriflame Wonder Lash Maskara : Birlikteliğimizin sonuna geldiğimiz ve bundan hiç pişmanlık duymadığım bir maskara oldu kendisi. Tekrar alınmayacak, bulamam da muhtemelen zaten.

Oriflame  Maxi Lash 3D Maskara : Kendi fırçası ile kullanamadığım, başka fırça ile kullanıp bitirdiğim bir maskara. Sevmedim, işimi görmüyordu. Vedalaştık gitti.

Oriflame Ruj : Çok az kalmıştı ama kokusu değişti. Zaten kullanmıyordum ve çöpe yollandı.

Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu : Benim kurtarıcım bu ürünler. Her seferinde maskarayı bulaştırdığım için mutlaka kullanıyorum. MArka fark etmiyor. Bu kez Benri'ninki bitti.

Lilibe Makyaj Temizleme Mendilleri : Orta seviye bir ürün oldu kendisi. Zorda kalmadığım sürece tekrar almam.

Pamuklar : Aslanlı oje çıkarmada Lilibe makyaj temizlemede kullanıldı. Lilibeyi sevdiğimi bilmeyen kalmadı. Aşağıdakini de bir yerden çıkardım. Pudra süngeri de zamanını doldurdu.


Evet bugünkü yazımızın da sonuna geldik.
Kendinize iyi bakın.

4 yorum:

  1. garnier, gliss urunleri benimde begenimi kazanan markalar, oriflame inmaskarLari genelde güzel olur ama kirpik tipi ve beklentiler farkli oluyor tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame'den çok severek kullandığım maskaralarım oluyor ama bu ikisi bana göre vasat düzeyde kaldı :)

      Sil
  2. E o zaman alışveriş zamanıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok bu kez değil :) Hatta bitirme projesi başlatıyorum .Stoklar feci hale geldi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...