2 Şubat 2015 Pazartesi

Bitirme Projesi - 2015/1

Merhabalar,
Şubat ayı ile birlikte bir bitirme projesine başlama kararı aldım.
Evdeki stokları çok şişirmişim artık erisinler de yer açılsın diyorum.
Bugün daha çok bakım amaçlı ürünleri göstereceğim.
Yarın da bu projenin kozmetik kapsamının yazısı gelecek.
Zoraki kullandıklarım da var içinde keyfi olarak konulmuşlar da.
Amaç Haziran 1'de büyük kısmının hatta mümkünse hepsinin bitmiş olması.
Şimdi neler varmış bakalım.

Isana Kuru Şampuan : Bu kuru şampuanlar benim saçımda hiç bir işe yaramıyor, ben bunu anladım. Kokusunu da sevmedim. Biter de kurtulurum diye umut ediyorum.

Loreal Elseve Mucizevi Yağ : Yeni kullanmaya başladım ama şimdiden çok sevdim kendisini. Bayıla bayıla kullanılıp olabildiğince azaltmak istiyorum.

Pantene Kırık Saç Ucu Onarıcı Serum : Saçlarımı kestirmemden mütevellit kırık uç oluşmasını engelleme amaçlı kullanacağım. Biterse sevinirim.

Yves Rocher Saç Bakım Yağı : Artık görmekten sıkıldınız biliyorum. Daha önce de projeye konuldu ve bitirilemedi. Ama bakalım belki bu kez biter.

Loreal Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu : Hangi akla hizmet tekrar aldım bilmiyorum ama almışım. Kullanıyorum. Projede fazla ürün olsun diye konulanlardan biri :)

Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Peeling Jel : Adını yazana dek yoruldum. Kullan kullan bitmeyen bir ürün. Peelingler bana göre değil, sıkılıyorum vallahi. bitsin de rahatlayayım istediğim bir ürün.

Avon Soyulabilen Maske : Yeni açtım, düzenli kullanmak için projeye koyuldu. 

Avon Sensuelle Vücut Losyonu : Kokusunu seviyorum da yapısı biraz hafif kaçıyor. Vücut nemlendiricisi alanında yeni kurban olarak seçildi.

Avon Royal Jelly Ballı El Kremi : Kıvamı o kadar yoğun ki ayaklarıma bile iyi geliyor. Bitmesi her ne kadar benim için zor gözükse de bitmeli.

Avon On Duty Deodorant : Neden aldığımı bilmediğim bir ürün daha. Pek bir özelliği yok. Kullanayım da yer kaplamasın.

Avon Celebre Vücut Spreyi : Oda kokusu niyetine kullanıyorum. Yer kaplıyor bitmeli.

Avon Parfüm : Koku çok da benlik değilmiş. İnşallah bitecek de kurtulacağım.

Rival de Loop Yüz Yıkama Jeli : Bozulmadan kullanayım da bitsin dediğim bir ürün.

Avon Dudak Balmı : Ne bereketli ürünmüş arkadaş. Kullan kullan bitmiyor. Dudaklarıma iyi geliyor da sadece evde sürebiliyor olmam kötü. Üzerine ruj sürüp çıkmak imkansız.

Neutrogena Dudak Balmı : Bak bunu pek bir seviyorum. Ruj altına iyi gidiyor :) Bitsin de dudak balmı stoğu erisin diye koydun resmen.

Avon Duş Jeli - Oriflame Duş Jeli : Sırf duş jeli stoğu erisin diye koyuldular. Biteceklerine eminim.

İşaretleyebildiklerim için işaret koydum. 
Gördüğünüz ürünlerin en fazlasını bitirip rahatlamak istiyorum.
Çok ürün olsa da önümde 4 ay gibi kocaman bir süre var.
Umarım büyük kısmından eser kalmayacak.
Katılmak isteyen olursa da bekliyorum.
Kendinize iyi bakın.
Yarın ki kozmetik projesini de kaçırmayın.

4 yorum:

  1. İnşallah hepsini bitirebilirsin. Ben fazla stok yapmıyorum nemlendirici vs dışında. Zaten sık sıkta indirim yapıldığından artık kozmetik markalarının tuzağına pek düşmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah. Ben zamanında o tuzaklara epey düşmüşüm hala temizlenemedi stoklar. Ama artık sadece gerektiğinde alıp kullanıp bitirecegim diye umut ediyorum.

      Sil
  2. Ben de böyle bir projeye başlasam iyi olacak artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaza kadar çekmeceleri boşaltmakta fayda var :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...