3 Şubat 2015 Salı

Bitirme Projesi - 2015/2

Merhabalar,
2015 yılı için kendi çapımda başlattığım ama epey büyük olan bitirme projemin ikinci kısmına hoşgeldiniz.
Bugün de projemiz kozmetik kısmını göstereceğim.
Bu kısımda amaç olabildiğince bitmeye yakın hale getirmek ürünleri.
Neden böyle dediğimi anlayacaksınız :)

Önce rujlardan başlayalım.
Oriflame Very Me serisinden Hot Berry - Pink Blush - Rock Star Pink var. Bunlar renk olarak en sık kullanabileceklerim. Ve artık mümkünse yer kaplamasınlar istiyorum.

Avon'dan da Instant Mocha var.
Bakalım Haziran 1'e kadar halleri nice olacak.

Maybelline Master Dua Eyeliner : Bu ürünü severek kullanıyorum. Bitirmesi daha kolay olur diye koydum.

Essence I Heart Stage Far Bazı : Dibinde epey az kaldı ama hala bitmemek için ısrar ediyor resmen. Bitsin de kurtulayım.

Maybelline Affinitone Concealer : Bunu nasıl araştırmadan almışsam artık, bana biraz yağlı geldi. Kalemler akıyor, pudra ile sabitlesem de. Yaza dek olabildiğince azalsın istiyorum.

Oriflame Volume Build Maskara - The One Volume Blast Maskara : Bir maskara canavarı olarak bitirip maskara stoğum erisin diye koyuldular.

Oriflame İkili Far : Sağdaki rengin dibi görünse de amaç iki rengi de bitirmek bu farlarda.

NYC Pudra : Bu pudramızın da dibi göründü ama yine amaç bitirip yeni pudralara geçmek. Sıkıldım bundan.

Bir dolu göz kalemi :) Göz kalemi stoğum çok şişti. Azıcık azaltmak istiyorum.

Essence Teddy : Ufaldı ama mümkünse iyice ufalıp bitsin istiyorum.

Emily 106 : Rengi çok güzeldir, hatta ikincisi de var. Bitirmeye çalışacağım.

Avon Glimmerstick - Majestic Plum : Çok az kaldı. Kendisini yiyor olabilirim.

Avon Glimmerstick Diamonds - Faceted Onyx : Ne bulduysam almışımın karşılığı. Olabildiğince çok kullanıp bitirmeye çalışacağım.

Avon Glimmerstick Cosmic - Galactic Green/Silver Eclipse : Pek kullanmadığım için öylece duruyorlar. En azından kullanılsınlar diye koyuyorum.

 Emily Dudak Kalemleri 204 - 201 : Düzenli kullanım için koyuluyorlar.

Ve son olarak tırnak grubu.

Flormar Hızlı Uzatıcı, Rimmel London Tırnak Sertleştirici : Ojeden önce kullanıyorum. Bozulmadan önce bitecek hale gelsinler yeter.

Flormar 398 Blue Black, M02 Satin Black, Pastel 44, Golden Rose Rch Color 10 numara. Sık kullanılıp azaltılma amaçlı koyuldular. Bitirmek gibi büyük bir iddaam yok doğrusu.

Fark edeceğiniz gibi epey büyük oldu bu kısım.
Bakalım 4 ayda ne seviyeye geleceğim?
En az 10 u bitse kardır gözüyle bakıyorum.
Ne dersiniz başarabilir miyim?


5 yorum:

  1. Selam blog keşif etkinliğinde gördüm 270inci takipçin ben oldum :) bloğuma beklerim http://blogkizsalseyler.blogspot.com sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldin :) Umarım beğenirsin. Ben de seni takibe aldım :)

      Sil
    2. Hoşbuldum :) Teşekkürler her zaman beklerim ben de gelirim

      Sil
  2. İşin gerçekten zor valla. Blogunuzu ben de yeni keşfettim, takipteyim. Özellikle bu ürünleri ne zaman bitirebileceksin meraktayım. Ben de seni bloguma beklerim. Sevgiler. http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak ediyorum bitmeleri ne kadar sürecek :)) Biraz zorlaştırdığım doğrudur ama. Takibe aldım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...