24 Şubat 2015 Salı

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki

Merhabalar,

Bugün benim aşk yaşadığım bir ürün var karşınızda.
Ne zamandır yazmak istiyordum yazısını ancak bu güne kısmet oldu.

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki.

Tamamen yanlı yazacağım bu ürünün yazısını, baştan itiraf ediyorum.
Kendisi kalbimi fethetti, gözüm başkasını görmüyor.
Hatta ve hatta göz makyajını çıkarmada tek geçerim, ömürlük bir sevda gibi görünüyor.

Bu arkadaşımız 125 ml lik ufak bir şişede çift fazlı bir ürün.
Çift fazlı olması sayesinde suya dayanıklı makyajda da kullanılabiliyormuş ( ben denemedim).
Ama normal makyaj temizleme sularının çıkaramadığı makyajı çıkardığı doğrudur.

Kullanmadan önce çalkalayıp iki fazın birbirine karışmasını sağlıyorsunuz.
Hemen ayrışmaması da bir artısı.
Pamuğa döküp biraz bekletip makyajı silmeye başladığınızda özellikle maskara ve kalemin kalıp gibi pamuğun üzerine geçtiğini görebiliyorsunuz.
Kalanları ise bir kaç hamlede kolayca temizleyebiliyorsunuz.
Garnier'ın makyaj temizleme suyunun yetersiz kaldığı durumlarda bununla üzerinden geçiyorum.
Suya dayanıklı kalem kullandığımda ise direkt bu çift bazlıyı kullanıyorum.
Kullanımının ardından yağlı bir his çok az kalıyor, o da yüzünüzü yıkadığınızda geçiyor.
Gözlerimde yakma, tahriş gibi bir durumla hiç karşılaşmadım.

Bittikçe alacağım, indirimde yakalarsam stoklayacağım bir ürün kendisi.
Göz makyajı yaptığım sürece almaya devam edeceğim diye düşünüyorum.
Şu ana kadar kullandıklarım içindeki en zahmetsiz kullanıma sahip, en iyi makyajı çıkaran ürün kendisi.
Daha ne olsun, fiyatı da uygun.

Hiç mi kötü yanı yok derseniz, şişesinin küçük olmasını derim :)
Evet bugünlük de bu kadar.
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...