11 Şubat 2015 Çarşamba

Golden Rose Matte Satin Oje 207


Merhabalar,
Oje sürmeyi hala pek beceremesem de sevdiğimi söyleyebilirim.
Renk renk tırnaklar çok hoşuma gider.
Özellikle de mat ojeleri ayrı bir güzel buluyorum.

Bugün size bahsedeceğim Golden Rose Matte Satin 207 numarayı ilk gördüğümde vurulduğumu itiraf etmeliyim.
Renk o kadar güzel görünüyordu ki benim olmalı dedim anında.
Tabi oldu da :)
Şunun güzelliğine bakar mısınız değerli okuyucularım.
Asker yeşili ancak bu kadar güzel bir tonda yansıtılır (yazar burada aşkını itiraf etti).

207 nolu ojemiz saten yapıda ve mat seriden diyor.
Ben hem saten hem mat olma durumunu çözemedim yalnız.
Matın bendeki çağrışımı parlamayan demek.
Ama bu oje parlıyor yanılıyor muyum?
Ancak ve ancak bu onu sevmemize engel mi? 
Haaaaayıııııır.

Sürümü kolay, kuruması bence hızlı.
Kalıcılığı 2. günü neredeyse çıkaracak kadar.
2 katta mükemmel rengin yakalanması.
Fırçası daha incemsi (o nasıl ifade???)

Benim ayılıp bayıldığım bir oje kısacası.
Böyle bir renk arıyorsanız, bak sen yazınca merak ettim diyorsanız bir şans verin.
Bakarsınız sizin de aradığınız oje budur.

4 yorum:

  1. bayıldım rengine bende yok bu sanırım almam lazım derhal :-))

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzel yahu bayıldım ! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...