18 Şubat 2015 Çarşamba

Maybelline Color Tattoo 40-Permanent Taupe


Merhabalar güzel okuyucularım,
Bu hafta iş hayatım tekrar yoğun bir tempoya girdi.
Ancak buralar boş kalmasın diye yazılarınızı hazır ettim önceden.
Ben yokken okursunuz.

Maybelline Color Tattoo ile hiç tanışmayanınız var mıdır hanımlar?
Çok şey kaçırıyorsunuz, uyarayım.
Bugün 40 numaralı Permanent Taupe rengi ile karşınızdayız.

İsmin çevirisi Google Translate'de Kalıcı Köstebek :)))
Bu renge neden köstebek denir hala çözemedim, başka isim mi bulamamışlar.
İşin şakası bir yana gri-kahve karışımı bir renge sahip.

Cam ama bir o kadar sağlam mı sağlam bir ambalaja sahip kendisi.
Krem formdaki bu far, özellikle kalıcılığı ile ön plana çıkıyor.
Uygularken vereceğim efekte göre parmaklarımı ya da fırçayı kullanıyorum.
Fırçaya da parmaklarıma da çok kolay bir şekilde geliyor.
Göz kapağıma sürdüğümde ise rengini hemen veriyor.

Azıcık bir miktarının bile göz kapağına yetiyor olması ürünün bereketini arttırıyor.
İstediğiniz rengin yoğunluğuna göre kullanım miktarınızı da ayarlayabiliyorsunuz. 
Ben özellikle gölgeleme anlamında da çok kullanıyorum.
Kalıcılık anlamında çok iyi olduğunu söylemiştim ya far bazı niyetine de kullanabiliyorsunuz bu sayede.
Baz niyetine kullanıp üzerinden istediğiniz farı sürün ve akşama dek dayansın.
Benim göz kapaklarım yağlıdır normalde.
Baz niyetine ya da bazsız tek başına kullandığımda akşama kadar sabit bir şekilde kalıyor, herhangi bir birikme, dağılma, oynama yapmıyor.
12 saat dışarıda olduğumu düşünürsek kesinlikle çok iyi bir özellik.
Bazen de eyeliner gibi kullanabiliyorum.
Yumuşak bir görüntü elde ediyorum bu sayede.
Mat renginden dolayı kendisini pek bir seviyorum.
Muhtemelen ömürlük olacak kadar uzun süre de kullanacağım :)
O yüzden aradığınız böyle bir renk ise size de gözü kapalı tavsiye ederim.

Bugünlük bu kadar.
Yeni haftanızın hayatınıza güzellikler getirmesini dileyerek sonraki yazıda görüşmek üzere diyorum.

2 yorum:

  1. Baya bereketli bir ürün kullan kullan bitmiyor :)
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmeyeceğinden eminim :) Hele ki elimde bu kadar fazla far varken.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...