22 Şubat 2015 Pazar

Maybelline Master Dou Eyeliner

Merhabalar,
Bir hafta sonunu daha bitiriyoruz Pazar günü ile birlikte.
Hafta içi bu kadar hızlı geçmiyor vakit, hafta sonundan ise bir şey anlamıyorum.
Neyse efendim şikayet etmeyeyim yoksa sürer gider  :P

Bugün size eyelinerlar ile barış imzalamamı sağlayan ürünü anlatacağım.
Evet evet artık eyeliner çekebiliyorum.
Bunu sağlayan ise bugünün konusu.

Maybelline Master Duo Eyeliner.
Ufacık tefecik bir ürün var karşınızda.
Kendisi küçücükken fırçanın bağlı olduğu bu upuzun şey niyedir niye?
Ben anlamıyorum neden bu kadar uzun.

Duo isimli olmasının nedeni ise fırça ucunun hem kalın hem ince çizgi çekmenize olanak sağlayan bir yapıda olması.
İnce sürmek isteyince ince yönlü kısmını, kalın sürmek isteyince kalın yönlü kısmını kullanabiliyorsunuz.
Fırça yumuşak olmadığı için sabit çizgi çekmenize de olanak sağlıyor.

Elimin üzerinde ince ve kalın çizgiyi görmeniz mümkün.
Ucunun yapısı daha net bu fotoğrafta.

Mat bir bitişe sahip eyelinerımız.
Kuruyunca mat ve güzel bir görüntü ortaya çıkıyor.
Sürümü en başta bahsettiğim gibi eyeliner sürmeyi öğretecek kadar kolay.
İnce kısımla çizgiyi çekip isterseniz kalın kısımla kalınlaştırın hiç problem değil.
Ben hep istediğim gibi çizgiler elde edebiliyorum.
Kuruması ise kısmen hızlı.
Bir 10-15 saniye beklerseniz sabitleniyor.

Yalnız bana göre bir eksik yanı, zamanla içindeki azaldıkça sürerken silikleşiyor.
Net çizgi elde etmek de zorlaşıyor çünkü üzerinden geçmeniz gerekiyor.

Bunun dışında hafif bir akma yapma problemi var.
Akşam olduğunda göz pınarlarımda hafif akıp dağıldığını görüyorum.

Bittiğinde eğer daha iyisini bulmuş olmazsam tekrar almayı düşünüyorum.
Fiyatını tam bilmiyorum ama indirimde uygun hale gelir zaten.

Evet bugünün de sonuna geldik.
Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...