26 Şubat 2015 Perşembe

Neutrogena Norveç Böğürtlenli Dudak Nemlendiricisi

Merhaba,
Bitirme Projesi'ne dudak balmı koymak ne kadar mantıklıydı emin değilim artık.
Çünkü bitmiyorlar, aslında biter de ben sürmeyi unutuyorum :))
Haksızlık etmeyeyim şimdi.

Bugün ise geçen kış alıp bu kış ancak kullanmaya başladığım Neutrogena'nın dudak balmı konuk bloguma.
Gerçekten ancak bu kış kullanmaya başladım, sırasını bekledi.
Nemlendirici balmımız geçen sene piyasaya sürülen Norveç böğürtleni serisine ait.
Söz konusu böğürtlen ise affetmem, çok severim böğürtleni.
Bu ürünü alma sebebim hem biraz bu böğürtlen hem de ruj altına kullanabileceğim kıvamda bir balm aramam olmuştu.
Doğru tercih yapmışım.

Ürün içeriği yukarıdaki gibi.

Rengini vermeyengillerden bir nemlendirici kendisi.
Dudaklarınıza sürdüğünüzde yapış yapış bir his bırakmıyor.
Hafif ve rahatsız etmeyen bir kokuya sahip.
Kıvamı ne çok katı, kalıp gibi durmuyor dudakta.
Ne de çok vıcık vıcık, ruj sürmenizi engellemiyor.
Rujun altında nemlendirmesini, rujun sürümünde sıkıntı yaratmadan gerçekleştiren bir ürün.

Dudaklarımın soğuktan kuruyup çatlama aşamasına geldiği zamanlarda kurtarıcım oluyor.
Tabi genel olarak kışın olabildiğince düzenli kullanmaya çalışıyorum ama unutuyorum işte.
Düzenli kullandığım zamanlarda ise dudaklarımda özellikle soğuk kaynaklı kuruma gibi olumsuz durumlar ortaya çıkmıyor.
Koruma görevini gerektiği gibi yerine getiriyor.

Genel olarak benim memnun kaldığım bir ürün.
Eğer elimdeki dudak nemlendiricileri biterse tekrar alırım.
Tavsiye de ederim.

Dudak nemlendiricisi arayanlar, bakmadan geçmeyin bu ürünü.
Benden bu kadar.
Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...