16 Şubat 2015 Pazartesi

Okudum Bitti #56 Pabucumun Ajanı - 1



Merhabalar,
Bir kitap düşünün, ana karakteri sizi anlatsın.
Kendinizi ona o kadar yakın hissedin ki kitabın sonuna dek kalbiniz onunla eş zamanlı atsın.
Ve bir kitap düşünün, sizi gülmekten bir hal etsin.
Zekice hazırlanmış diyaloglar ve monologları ile kahkahalar attırsın.
Karşınızda Pabucumun Ajanı - 1 :))


Kitap Adı : Pabucumun Ajanı - 1
Yazar : ASUDE
Yayınevi : Ephesus
Baskı : 2014

Evet başlıyoruz.
Deniz Akın. Bir düğme nedeniyle resmen kısmeti kapanan, aylarca arayıp iş bulamadığı için aklına gelen en büyük çılgınca özgeçmişi hazırlayan ve bunu ilk önüne gelen büyük şirkete teslim eden kızımız.
Ama o özgeçmiş, ne özgeçmiş görmeniz lazım. Hele ki şirkete teslim edişi...
Tabi her şey bu saatten sonra başlıyor.

Tuna Üstüner. Nam-ı diğer  Uranüslü Kurumsal Kasıntı.
Deniz'in başvurduğu şirketin CEO'su, sahibi, yöneticisi, her bir şeyciği.

Dünyalı Deniz ve Uranüslü Tuna.
Nasıl anlaşabilirler?
Tabi ki anlaşamazlar, Allah aşkına biri dünyalı diğeri Uranüslü. 
Gezegenler bile farklı.
Ya birlikte çalışmaya başlarlarsa???
3. Dünya Savaşı pardon 1. Gezegenler Savaşı başlasın.

Deniz'i neden kendime bu kadar yakın hissettiğimi de anlatayım size de tam olsun.
Öncelikle Deniz coşkulu, kabına sığmayan, ne yapacağı kestirilemeyen bir adet deli.
Ve cesur, hem de nasıl.
Kendinden de fazla emin.
Kafası attığında yaptıklarını ise mutlaka okumalısınız.
Aramızdaki bağa gelirsek, :))) bende de bu özellikler mevcut.
Bir ara kendimi okuyorum sandım cidden.
Hele kitabın o son sahnesi yok mu?
Aferin kızıma ben olsam ben de böyle yapardım bile dedim.
Sanırım yıllardır ortalıkta olmayan ikizimi buldum.
Gerçek dünyaya bir tane, kitap dünyasına bir tane.
Artık sırtımız yere gelmez :D

Gelelim Uranüslü Tuna'ya.
Adam bildiğiniz Kurumsal Kasıntı, bilumum Kurumsal + sıfatlar.
Ya sen nasıl bir adamsın...
Valla Deniz'e yaşattıkların için seni önce bir güzel dövmek istiyorum.
Sinirine hakim ol, kimse ikizime bunları yaşatamaz, Kurumsal Egoist.
Tamam Uranüslü olabilirsin, değme eski Yunan tanrılarını çatlatacak bir fiziğin olabilir, içimin yağlarını eritmiş olabilirsin ama Kurumsal Zorbalığın anlamı yok.
Ayağını denk al.

Bir de kitaptaki kahkaha ögeleri var ki serviste okurken kendimi çok zor tuttum.
Evde okurken kahkahayı bastım gerçekten.
Ya sen nasıl zeki bir yazarsın ASUDE...
Bu kadar kahkaha ögesini bir araya getirmek ve şen şakrak bir kitap ortaya koymak...
Hayatımda en fazla kahkaha atıp eğlendiğim kitap kesinlikle.

Son olarak şunu söyleyeyim ki okumazsanız çok çok çok fazla şey kaçırırsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...