9 Şubat 2015 Pazartesi

Oriflame The One Volume Blast Maskara


Merhabalar,
Yeni bir haftaya daha başlıyoruz.
Daha kısa bir süre önce yılbaşı heveslerimiz varken şimdi Şubat'ı yarılamaya adım adım yaklaşıyoruz.
Yok yok zaman fazla hızlı geçiyor bu aralar bana.
İşlerden başımı kaşıyacak vakit bulamamın da etkisi var tabi.
Geçen hafta Salı'dan sonra hiç yazı yayınlayamadım.
Ama bu haftanın yazıları hazır, sıkıntı yok.

Bugün size Oriflame'den The One serisine ait Volume Blast Maskarayı anlatacağım.
Seri çıkalı çok oldu, maskara çıkalı çok oldu, biliyorum.
Ben ise daha yeni gerçek anlamda kullanmaya başladım.
O yüzden yazısını ancak yazıyorum.
İncecik plastik fırçaya sahip bir maskara var karşınızda.
Bu kadar ince fırça kullanmayalı seneler oluyor sanki.
Küçücük de dişleri var fırçanın, bu ne yapabilir ki diyorsunuz ilk görüşte o yüzden.


Bu miniminicik dişler sandığınızın aksine epey işe yarıyor.
Kıvam olarak koyu diyebileceğim, yoğun bir kıvama sahip.
Aman vıcık vıcık dertlerinden kurtarıyor sizi.
Ama hızlı kurur diye korkmuyor da değilim demesi.

Fasulyenin faydalarına gelirsek de şu şekilde;
Küçük dişleri sürerken en minik kirpiklere dahi ulaşıyor.
Bulaştırma konusunda endişelenecek bir yanı yok.
Kirpikleri tarayıp tek tek ayırıyor.
Verdiği dolgunluk ise çok iyi değil, orta karar bence.
Dökülme bakımından sıkıntısı yok ancak akşam eve geldiğimde azıcık göz altıma bulaşmış diyebilirim. Ama bu da gün içinde bir iki kontrolle çözülebilecek bir sorun bence.
Hızlı kuruduğu için katlar arasında çok beklememek gerekiyor.
Temizleme bakımından ise azıcık uğraştırıyor.
Çift bazlı bir temizleyici kullanmak en iyisi.
Genel izlenimim bu şekilde.

Bu kadar anlattın hani kirpiklerinde duruşu derseniz, bu kez böyle kusura bakmayın deyip affınıza sığınıyorum.

Bitince tekrar alır mısın derseniz de hayır.
Tamam güzel bir maskara ama çok daha iyilerini kullanmışken tekrar alma gereği duymuyorum.

Bugünkü yazımız da bu kadar.
Kendinize iyi bakın.

2 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler bir de avon supershock denemelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon supershock maskarayı denemistim ama ne yazık ki memnun kalmamıştım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...