11 Mart 2015 Çarşamba

30 Günlük Kitap Meydan Okuması - 10.Gün

Merhabalar,
Haftayı yarıladık.
Çarşamba benim için hafta ortası demek ama yine de en zor geçen günüm Perşembe'dir.
İşe başladıktan sonra Perşembeler bir geçmek bilmez oldu nedense.
Cuma bile daha kolay geçiyor üstelik :)
Giriş gevezeliğimizi ettiğimize göre meydan okumamızda 10. güne geçebiliriz.

10. Gün : Evi anımsatan bir kitap
Evi anımsatan bir kitap deyince ilk aklıma gelen kitap diye bir şeyim yok ne yazık ki benim.
O yüzden daha böyle aile, küçüklüğümün geçtiği şehrin o anılarla doluluğu gibi bir hissiyatı uyandıran kitabı seçtim.
Küçük Mucizeler Dükkanı
Debbie Macomber kitapları bende aile ve memleketim hissi uyandırır nedense.
Belki yazarın özellikle aile ve arkadaşlık kavramlarını işleyiş tarzındandır.
İlk kitap ile başladığım örgü maceram ise üstüne tatlı niyetine.

O yüzden Küçük Mucizeler Dükkanı'nı günün kitabı seçiyorum.
Eğer seriyi okumadıysanız da şiddetle tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...