14 Mart 2015 Cumartesi

30 Günlük Kitap Meydan Okuması - 13. Gün


Merhabalar,
13. günün sorusu ile devam ediyoruz.

13. Gün : En sevdiğin yazar
Düşündüm, taşındım, uzun bir eleme ardından en sevdiğim yazarın Tess Gerritsen olduğuna karar verdim.
Cerrah kitabı ile hayatıma giren bu kadın beni resmen tıbbi gerilimin hası ile tanıştırdı.
Doktor olmasının etkisi ile olayları anlatışı, bakış açısı bana o kadar doğru geliyor ki onun kitaplarını okumak ayrı bir zevk.
İstanbul Kitap Fuarı'nda 2,5 saat kendisi için sıra bekleyip kitap imzalatmışlığımımı istersiniz, İstanbul'dan Kayseri'ye imzalı kitap yollamışlığımımı istersiniz, tüm kitaplarını almışlığımımı istersiniz...
Daha ne olsun yani.
Her okuyuşumda ayrı bir tad alıyorum kitaplarından.
Yayın tarihi eski olup Türkiye'de yeni çıkan kitaplarına baktığımda o zaman ile şimdinin şartları arasında her ne kadar fark olsa da kitaplardaki kurgular sanki şimdi geçiyormuş gibi ileriye dönük oluyor.
Kitapları okurken, eskinin misal 20 sene öncenin imkansızlığını düşünürsek olayların çözülüşü günümüzü bile kapsıyor.
Ya da ben öyle hissediyorum :))

Bu yüzden en sevdiğim yazar ödülü Tess Gerrtisen'a gidiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...