15 Mart 2015 Pazar

30 Günlük Kitap Meydan Okuması - 14. Gün

Merhaba,
Bugünün meydan okuma yazısını daha yeni yayınlıyorum.

14. Gün : Filme çevrilen ve tamamen mahvedilen bir kitap

Bu soruya cevap bulmakta zorlandım ve o yüzden hazır bir cevabım olamadı.
Düşünüyorum, kitabı mükemmel olup filmi berbat olan ve benim hayatımdan geçmiş ne var diye.
İnanın aklıma hiç bir şey gelmiyor.
Hatta bazı kitaptan uyarlanan filmler gerçekten çok da güzel olmuştu benim okuyup izlediklerim arasında.

Ama belki bir tane çıkarsa hafızamdan zorlama ile o da Aşk ve Gurur olur.
Kitabını bir günde okuyup bitirmeme rağmen filmin ilk 15 dakikasında sıkılıp izlemeyi bırakmıştım.
Evet evet bu olabilir.

Yine de filmi tamamlamadığım için tamamen mahvedilmiş diyemem.
Bugün bu şekilde idare edeceğiz.
Günü boş geçmekten iyidir.
Yarın iş başı.
İyi bir hafta geçirmenizi dilerim.




2 yorum:

  1. Canım blogunu yeni keşfettim. Bende iki gün önce yazmaya başladım. Her konudan ve bilgilendirici yazmışsın örnek alacağım. İlk takipçilerimden olan herkesin yeri bende ayrı olacak bakmak istersen teşekkür ederim başarılar dilerim blogunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza yeni kanların gelmesi çok güzel :) Yorumun için teşekkür ederim. Daha güzellerini yapacağına eminim. Takibe aldım tabi ki. Sana da başarılar blogunda ve bloggerlık hayatında.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...