16 Mart 2015 Pazartesi

30 Günlük Kitap Meydan Okuması - 15. Gün


Merhaba,
Bu meydan okuma ne kadar ilginizi çekiyor merak ediyorum.
Bazen acaba boşuna mı yazıyorum gibi bir hisse kapılmıyor değilim.
Sonra kendi kendime diyorum ki blogun öncelikle makyaj, kozmetik, bakım üzerine sonra kitap üzerine.
Bilemeyeceğim ama diğer konular üzerine de öyle pek bir yorum almıyorum.
Hani takipçilerim ile yorumlar üzerinden bile olsa sohbet etmek isterim.
O  yüzden lütfen, fikrinizi benimle paylaşmaktan geri durmayın.
Fikirleriniz önemli benim için.
Evet dertleşmemi de yaptığıma göre günün meydan okumasına geçebilirim.

15. Gün : En sevdiğin erkek karakter

Bu soru biraz zor oldu sanki ya :)
O kadar çok sevdiğim erkek karakter var ki hangisini cevap olarak yazsam bilemedim.

Mesela FMA kitaplarından bildiğimiz Doğan ve Turgut var.
Tatlı Bela'dan Travis Maddox var.
Eragon var.
Harry Potter var bir kere.
O yüzden tek karakter ile geçemiyorum bu soruyu.
Hepsini sayıyorum ben direkt.

Sizin kitaplarda en sevdiğiniz erkek karakter hangisi?
Ortak var mı?

Yine belirteyim yorumlarınızı bekliyorum.
Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...