2 Mart 2015 Pazartesi

30 Günlük Kitap Meydan Okuması - 1.GÜN


30 Günlük Kitap Meydan Okuması'nın ilk gününden herkese merhaba,
Bu günden itibaren 30 gün boyunca sabahları meydan okuma yazıları, öğleden sonra ise normal yazılarım gelecek.
Bu bilgilendirmeyi de yaptıktan sonra birinci gün sorusuna geçebiliriz.

1. Gün : Geçen sene okuduğun en iyi kitap

Bu soru benim için biraz zor oldu çünkü birden fazla olan en iyiler içinden seçim yapmam gerekti.
Düşündüm, taşındım ve beni en çok etkileyen kitabı seçmeye karar verdim.


Bu kitap bittiğinde aydınlanma yaşadım dersem yeridir.
Bu konuyu işleyen okuduğum ilk kitap olmasının da etkisi var.
Tabiki sonunda böyle bir şey çıkacağını beklemiyordum.
O yüzden benim için 2014 yılında okuduğum en iyi kitap ödülünü hak etti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...