7 Mart 2015 Cumartesi

30 Günlük Kitap Meydan Okuması - 6.GÜN

Merhaba,
6. Gün meydan okuması ve sorusu ile karşınızdayım.
İyi gidiyorum değil mi?

6. Gün : Seni üzen bir kitap

En çok etkilenip üzüldüğüm kitap için ne diyeceğini önce bilemedim açıkçası.
Bu zamana dek çok kitap okumuş olmanın ayrı bir zararı çok fazla hayat yaşamış gibi hissediyorsunuz ve özellikle üzücü kitaplarda gerçekten üzülüyorsunuz.
Ya da ben öyle bir yapıya sahibim.

Bu günün sorusuna, 2014 için baz alıp İlk Son Öpücük demek istiyorum.
Yoksa liste çok uzar ama 2014 de seçmem daha kolay olur.

Bu kitabın konusunda geçen bir unsur benim ciddi hassas noktalarımdan biridir.
Ne zaman bu konuyu içeren bir kitap okusam gerçekten üzülürüm.
Nitekim bu kitapta da öyle olmuştu.
O yüzden beni üzen kitap olarak seçiyorum kendisini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...