8 Mart 2015 Pazar

30 Günlük Kitap Meydan Okuması - 7.GÜN


Merhaba,
Meydan okumada bir haftayı deviriyoruz.
Ben sorulara cevap verirken epey eğleniyorum.
Siz de okurken eğleniyorsunuzdur umarım.

7. Gün : Seni güldüren bir kitap

Son zamanlarda kahkahalara boğulduğum ve en çok güldüğüm kitap kuşkusuz Pabucumun Ajanı - 1 olmuştur.
Resmen ilk sayfalardan itibaren kahkayı basıp toplum içinde okurken deli gözüyle bakılmaya maruz kalmıştım.
Deniz ile de kendimi bağdaştırınca seyreyleyin cümbüşü.
Neredeyse sonuna dek o kadar çok güldüm ki en en en fazla güldüğüm kitap ödülünü kesinlikle hak etti.
Bakalım bu kadar güleceğim başka kitaplar ile karşılaşacak mıyım?

2 yorum:

  1. Asude kesinlikle çok iyi yazıyor. Pabucumun ajanı ikiyi de okumalısın bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asude candır ya :) ikinciyi de okudum. Birinciden sonra kaçmazdı.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...