9 Mart 2015 Pazartesi

30 Günlük Kitap Meydan Okuması - 8.GÜN


Merhabalar,
Yeni bir hafta, bir Pazartesi daha.
Ben yine işte raporlarım ile uğraşıyor olacağım siz bu yayını okurken.
Düşünün ki 6.50 civarı servise biniyorum, bunun için çok daha erken kalkıp hazırlanıyorum, kahvaltımı yapıyorum.
Tabi serviste de genellikle uyuyorum iş yerine varana dek.
Bu kadar erken kalkmalara dertlenmişim şimdi fark ettim de :)

Biraz dert döktüm, rahatladım, şimdi sırada meydan okumamızın 8. gün sorusu var.

8. Gün : En çok abartıldığını düşündüğün kitap
Bu soruyu gördüğüm de beynimde hiç şimsek çakmadı doğrusu.
O yüzden günün kitabını seçmek de ayrı bir dertli oldu.

Ama sanırım cevabım İlk Aşk olabilir.
Evet evet kurbanımız bu kitap.
Çıktığında pek bir güzel yorumlar almıştı ama ben okuduğumda ortalama bir kitaptan başka bir şey gibi gelmedi bana.
Detaylı yorumunu bile yazmaya üşeniyorum, o derece vasattı benim için.
Aklımda kalan asıl şey ise oğlanın şu sözü:
"Beynim ağrıyor." 

İnşallah doğru hatırlamışımdır sözü de :)
Evet bu günü de atlattık.
Sıra yarınki soruda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...