8 Mart 2015 Pazar

Avon Planet Spa Mısır Sırları Soyulan Yüz Maskesi


Merhabalar,
Yine bir soyulan yüz maskesi yazısı hazırladım size.
Yüz maskeleri içinde en sevdiklerim soyulanlar olduğu için bulduğum her çeşidini deniyorum.
Avon'un Planet Spa serisi de bu konuda biçilmiş kaftan resmen.

Yine bu seriden Mısır Sırları var karşınızda.
Sırf Mısır'ın İngilizcesini yazmaya üşendiğim için adını Türkçe yazdığım doğrudur maskenin.
Ama böyle daha mı iyi oldu ne :)

Bir kere ambalajın rengi çok tatlı.
Ve ambalajının almamda önemli bir rol oynadığı da mutlak bir gerçek, itiraf ediyorum.

Maskenin kendisi ise kireç beyazı renginde.
Bunun yanında uhuya benzer bir yapısı var.
Yüzünüze dağıtırken normal maskeler gibi hemen yayılmasını beklememek gerekiyor.
Yanlış bir yere bulaştığında ise temizlemesi gerçekten sıkıntı verici.

Maskeyi sürdünüz, sıra beklemesinde.
Yaklaşık 20 dk civarında bir bekleme süreniz var.
Maskeyi kalın sürerseniz süre uzuyor.
Kurumaya başladığını ise yüzünüzde oluşan gerginlikten anlayabiliyorsunuz.
Neresini nemli hissediyorsanız bilin ki hala vakti var.

Maske kurudu ve artık soymaya başlayacaksınız.
Bu aşamada özellikle belirtmeliyim ki can yakıcı bir işlem soyulması.
Çünkü kullandığım bir çok maskeye göre yüzüme öyle bir yerleşiyor ki soyarken resmen yüzümdeki ayva tüyü diye tabir edilen incecik tüyleri çekiştiriyor.
Hatta ilk zamanlar canımın acısından gözlerim bile yaşarmıştı.
Sonradan alıştım.

Maskeyi soyduğunuzda cildinizin yumuşadığını, sanki siyah noktaların biraz temizlendiğini hissediyorsunuz.
Biraz da cildinizin daha aydınlık göründüğünü fark ediyorsunuz.
Bunun dışında bir artısını göremedim ben.

Ama hassas ciltlerde kızarıklık ve yanma yapmaya müsait ne yazık ki.
Soyarken cildinizde sivilce gibi problemler var ise zarar vereceğini düşünüyorum.
Tamamen temizlemenin biraz meşakkatli olması cildinizi de yoruyor çünkü.

İçeriği yukarıdaki gibi.

Açıkçası bittiğinde tekrar almayacağım hatta uzak duracağım bir maske oldu kendisi.
Merak edenler için de umarım yol gösterici bir yazı olmuştur.

Kendinize ve cildinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...