19 Mart 2015 Perşembe

Ben Hayallerimin Peşinden Gidiyorum



Merhabalar,

Bir insanın kaç tane hayali olabilir sizce?
Bir sürü diyelim biz ona.

Peki kaç tanesini hayata geçirebilir?
Toplasanız bir hadi iki elin parmaklarını geçmez kimi zaman.

Orta okuldan beri bir hayalim vardı benim.
Bir hikayem olsun istemiştim.
Okuduğum kitaplarda karakterleri kendi hayal dünyama göre yönlendirir, olayları farklı şekillerde yaşatırdım onlara.
Ama hiç yazıya dökmemiştim.
Hep farklı nedenler ile sıranın gerilerine atmıştım bu hayalimi.

Bu hafta bu hayalimi gerçekleştirmek için ilk adımlarımı attım.
Şimdi bildiğiniz koşuyorum.

Daha açık konuşmak gerekirse Wattpad diye bir uygulama keşfettim.
Hikayenizi yazıp orada yayınlatabiliyorsunuz.

Ben de karar verdim, hayran yapımı-kendi hayal dünyam ortaya karışık bir hikaye yazmaya başladım.
Önce günde bir bilemediniz iki bölüm giderken bir haftadan kısa sürede bilgisayarımda 15 bölümü geçtim.
Wattpad'de ise biraz daha ağırdan alıp yavaş yavaş yayınlatıyorum.

Ama yazmak çok başka bir duyguymuş.
İnsanların onu okuması ise bambaşka.
Şu an tüm konsantrasyonumu ona ayırıyorum.
Düşünün Facebook ve Instagram'sız yapamayan ben günde 10 dk bile ayırmaz oldum buralara.
Neyse efendim uzun lafın kısası ben bir süre ortalıklarda olmayacağım.
Ararsanız Wattpad'deyim :)

Hikayemin adı : Dauntless' Angel
Profilim burasıdır : http://www.wattpad.com/user/su_12358
Hikayemi buradan görüntüleyebilirsiniz okumak isterseniz.

Ben yokken kendinize iyi bakın.
Yakında dönerim.

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. :)) hikayemi okumaya beklerim. Şu an Her fikir, her okuyucu çok önemli benim için.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...