11 Mart 2015 Çarşamba

Bioflex Burun Bandı


Merhabalar,
Bugün çok gereksiz olan ve boşuna para harcamamanız için yazdığım bir üründen bahsedeceğim.
Bioflex Burun Bandı.

Burun bandı ararken rast gele elime gelen ve araştırmadan aldığım bir ürün oldu kendisi.
Akılsız başın cezasını da ayaklar çekiyor tabi.

Bildiğiniz burun bandı bu ürün.
Aslında amacının siyah noktaları temizlemek de olması gerekiyor.

Arkasında yazdığı gibi ıslak cildime yapıştırıp 10-15 dk bekliyorum.
Sonrasında ise çıkarıyorum.
Ama öncelikle zaten doğru düzgün yapışmıyor.
Çıkardıktan sonra ise siyah noktaları temizlediğine dair hiçbir kanıt göremiyorum üzerinde.
Aksine kendileri yerlerinde duruyor.


Dediğim gibi bende hiç işe yaramayan, tamamen gereksiz bir ürün oldu.
Son 3 tanesi kaldı içinde.
Bitsin de kurtulayım, para verdim atmaya kıyamıyorum o yüzden.
Eğer görürseniz almak için yeltenmeyin derim, boşuna vermeyin para.

Piyasada kesinlikle daha iyi ve işlevsel olanları var.
Onları almak daha mantıklı olur.

Evet bir şikayet yazısının daha sonuna geldik :)
Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...