6 Mart 2015 Cuma

Flormar Mat Oje - M02 Satin Black


Mat oje alarmı verdiğimiz bir gün ile devam ediyoruz.
Mat oje, mat ruj, mat far, her şeyin matından gidiyorum.
En güzeller de matlarda ama ne yapalım :)

Konuğumuz Flormar M02 - Satin Black Oje.

Burada tırnaklarım kısaymış ya.
Şu anki haline kıyasla kısa geliyorlar gözüme gerçekten.
Neyse konumuza döneyim.
Siyah ojenin matını bulursak ne yaparız hemen sepete atarız.
Mat ojelerde en sevdiğim renk tartışmasız siyah.
Sonra diğer renkler geliyor.

Flormar Matte serisi M02 - Satin Black ise mat ve siyahı bir araya getiren bir oje.
Sürümü azıcık sıkıntılı olsa da rengi kuruduğunda tamamen mata dönüyor.
Sürümünün sıkıntısı ise ilk katı sürdünüz ama tam opak olmadı, ikinci katı kurumadan sürmeye kalkar ya da opak olmadan kalan yerleri düzelteyim diye hemen davranırsanız ojeyi süpürüp toplama ile baş etmek zorunda kalabiliyorsunuz.

Bunun dışında kuruması mat olmayan ojelere nispeten daha hızlı.
Ve neredeyse iki günü çıkarıyor.
İkinci günüün sabahından itibaren uçlarından matlığı kaybolup parlamaya başlıyor, bu da ilginç bir özellik tabi.


Ben bu ojeyi sevdim.
Tavsiye de edebilirim o sayede.

Mat siyah oje arayanlara duyurulur.
Daha iyisi var derseniz de yorum bırakıp beni bilgilendirip mutlu edebilirsiniz :)
Kendinize iyi bakın. 


1 yorum:

  1. bu oje rengini merak ediyordum şans eseri blogunuzu buldum iyide oldu :)
    elinize sağlık yazınız için. tek katta renk vermemesi kötü olmuş. serinin bazı renkleri nedense 2 kat istiyor buda ojenin yapısını bozuyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...