2 Mart 2015 Pazartesi

Golden Rose Velvet Matte Ruj - 10


Merhabalar,
Meydan okuma dışındaki yayınlarımda Mart'ın ilk Pazartesi'sini mat bir ruj ile açmak istiyorum.
Karşınızda 02 ile çok ses getirmiş Golden Rose Velvet Matte serisinin 10 numarası.
Ama 02 numaralı renginin yazısı da daha sonra gelecek :)

Bir ara indirime girdiklerinde 02 si ile birlikte almıştım 10 numarayı.
İyi ki ikisini de almışım diyorum.

Daha çok şeftali tonlu olan 10 numara, benim bu tonlardaki en sevdiğim ruj olma konusunda emin adımlar ile ilerliyor.
Mat bir rujda bu tonlar daha güzel duruyormuş ayrıca onu da öğrenmiş oldum sayesinde.

Yalnız hem 02 de hem 10 numarada karşılaştığım bir sıkıntı mevcut.
Bir gün her ikisini de açmak isterken rujlar yuvalarından çıktılar.
Neyseki sadece ufak bir mesafeden şifonyerin üzerine düştüler.
Geri içlerine yerleştirdim, şimdi sorunsuz kullanıyorum.
Tabi yine olmasın diye açarken de gayet dikkat ediyorum.

Rengini yukarıda görebilirsiniz, çok hoş bir tona sahip.
Benim gibi beyaz tenli bir insanda göze batmayıp doğal duruyor.

Sürümü bir çok mat ruja göre daha kolay.
Rengini hemencecik veriyor ki uğraşmanıza gerek kalmıyor.
Eğer dudaklarınız da çatlaklar var ise ne yazık ki bunları belirginleştiriyor.
Bununla birlikte bir çok mat ruja göre dudaklarınızı kurutma konusunda çok da sorun çıkarmıyor.
Altından süreceğiniz bir nemlendirici sorunu çözecektir.
Rengi bir şey yeyip içmediğiniz sürece rahat 3-4 saat kalıyor.

Benim için geçer notun çok üstünde olan bir ruj oldu.
Bu seriden başka renkleri de almayı düşündürecek kadar sevdim seriyi.
Eğer bu ton bir renk arıyorsanız mutlaka bakın derim.

Benden bu günlük bu kadar.
Görüşmek üzere.


2 yorum:

  1. Rengi çok hoş duruyor. Golden Rose velvet matte rujları ben de çok merak ediyorum. Özellikle son zamanlarda hakkında baya bir yazı okudum. Ama kendime alışverişi yasaklamış durumdayım, bozmak istemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışveriş yasağın kalktığında mutlaka renklerine bak derim. Mat ruj olarak benim favorilerim arasına girdi bu seri :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...