13 Mart 2015 Cuma

Isana Hair Kuru Şampuan


Merhaba,
Günün ikinci yazısı ve bugün Cuma.
Cuma olmasının sevinci ile sevdiğim bir ürün var karşınızda demek isterdim ama ne yazık ki sevemediğim bir ürün var.

Kuru şampuanlar bir ara çok meşhur olmuştu.
Ben de o gazla gidip Rossmann'dan Isana markasına ait olanı almıştım.
Uzun süre kullandım, tabi her gün kullanmadığım için çooook uzun süre dayandı.
Ama artık dibine geldik, yazısını da yazmayı hak ettik.

Bu kocaman yeşil şişe markaya ait tek kuru şampuan bildiğim kadarıyla.
İkinci günün sabahı yağlanan saçlarım için özellikle son bir ay sık sık kullandım.

Yukarıdaki tarifte geçen saçın nemini bir havlu ile almanın manasını çözemedim hiç bir zaman.
Zaten kuru şampuan bu, neyin nemini alacağım ki.
Neyse saçlarımı sıkıp biraz bekletiyordum.
Sonrasınelvadda ellerim ile yedirip tarıyordum.

Bu işlemlerden sonraki ilk 2 saat saçlarım daha az yağlı görünüyordu.
Kesinlikle yeni yıkanmış gibi bir izlenim söz konusu dahi değildi.
2 saati geçince de yağlanma son hız geri dönüyordu.
Kısacası değil günü kurtarmak öğleni çıkarmak bile zor bu ürünle.

Başlığında gördüğünüz gibi bir pudra bolluğu mevcut üründe.
Saçlara sıkılınca elinizin ayarı kaçarsa ne kadar uğraşırsanız uğraşın pudra kalıntıları geçmiyor.
Bunun yanında çok feci bir kokusu var.
Tüm gün o koku saçlarınızdan yayılıyor ve beni çok rahatsız ediyordu.
Üzerine bir de sık kullanımda kepek yapıp egzamamı azıttırınca bir daha elimi sürmeyeceğimler listesine girdi.

Kutu bittiği için Bitenler yazısını yazdım mı doğru çöpe gidecek.
Yazı sonuna geldik, yarınki yazımızda görüşmek üzere.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...