15 Mart 2015 Pazar

Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Peeling Jel

Merhabalar,
Haftayı bitiriyoruz artık.
Siz bu yazıyı okurken ben muhtemelen yine her zamanki gibi dışarıda geziyor olacağım :)
Zaten hafta içi sürekli çalışıyorum haftasonu da geziyorum.
Neyse efendim gelelim günün ürününe.

Siyah nokta belaları için alıp uzun süredir kullandığım Neutrogena markasına ait Siyah Nokta Temizleyici Peeling Jel.
Peeling insanı değilim, bunun sonunda farkına varmış bulunuyorum.
Hele ki özellikle gidip peeling jeli almak hiç bana göre değil.
Bir kere kullanmayı unutuyorum bu ürünleri.
Ama Neutrogena'nın bu ürününden de fayda sağlamak için düzenli kullanım gerekiyor.
Son iki-üç haftadır düzenli kullanım ile etkilerini net bir şekilde görebildim.

Günlük kullanım önerilse de bir hafta akşamları kullandıktan sonra yine 2 günde bir kullanıma döndüm ben.

Özellikle o her gün kullandığım süre içerisinde ise etkisi tam ortaya çıktı bence.
Öncelikle içinde aşağıda görebileceğiniz gibi küçük turuncu tanecikleri olan kıvamı jel formunda bir ürün kendisi.

Islak cilde masaj yaparak ve iyice yedirerek uygulayıp 10-15 sn bekledikten sonra duruladım.
Beklememi daha çok o hafif yanma hissini duyana kadar uzattığım da oldu.

Duruladıktan sonra gözenekleriniz hava alıyormuş hissi oluşuyor.
Bunun yanında hafif bir gerginliğe neden oldu, onu da nemlendirici ile çözdüm rahatlıkla.
Yüzümün gıcır gıcır temizlenmiş olduğunu hissettim çok güzel.
Siyah noktalara gelirsek görünümleri benim cildimde gerçekten epey azaldı.
Yüzümde siyah nokta arayışına çıktığım için görünümlerine etkisini kesinlikle gördüm ben.

Bir haftalık günlük kullanımdan sonra ise 2 güne bire düştüğümde siyah noktaların görünümü yine azdı ama tamamen ortadan kaybolmadılar.
Siyah noktaların tamamen kaybolmasını beklememek lazım.

Aslında üründeki yegane sıkıntım herhalde kokusudur.
Resmen ilaç kokuyor.
Başka da bir sıkıntım yok.
Durulanması, temizliği, etkinliği gayet iyi bir ürün.
O yüzden eğer tekrar aklıma eser de peeling alacak olursam bu ürünü alırım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...