9 Mart 2015 Pazartesi

Wet N Wild Cherry Bomb Ruj


Merhabalar,
Bugün ismi gibi kendisi de bomba gibi olan bir ruj ile karşınızdayım.
Wet N Wild Cherry Bomb.

Bu rujların ilk ve en büyük sıkıntısını tabiki ambalajı.
Wet N Wild bu ambalajı tasarlarken ne düşündü hiç bilmiyorum.
Ama acil revizyona ihtiyaçları var ambalaj konusunda.
Fotoğraftan görebileceğiniz gibi çok kez kapağına bulaştı talihsiz rujum.
Bir de güvenli gelmiyor bana, bir kere çantamda kapağı çıkıp bulamıştı.

Neyse efendim bu kadar şikayet yeter.


Cherry Bomb, Mac Diva'ya mı muadildi ben mi yanlış hatırlıyorum.
Mac Diva'm olmadığı için karşılaştırma yapamayacağım.
Biz Cherry Bomb ile yetinelim.


Yapısı sert olduğu için sürerken dikkatli olmanız gerekiyor.
Kusursuz bir şekilde sürmesi emek istiyor, sür çık rujlardan değil ne yazık ki.
Aynı zamanda kurutucu bir yapısının olmasından dolayı altına bir dudak nemlendirici geçmek daha iyi olur.
Çatlak dudaklarınız varsa daha göze  batar hale getirip çizgi çizgi yapabiliyor.

Sürdüğünüz de ise uzun saatler yerinden kıpırmayaca kadar kalıcı.
En azından ben kullanırken yemek yemek dışında saatlerce kalma becerisi gösterdi.

Rujumuz kopkoyu bir bordo-vişne çürüğü tonuna sahip.
En çok da bu tonu yüzünden kendisinden vazgeçemiyorum ya.
Ve farklı ışıklarda görünüşü de etkileniyor.


Gün ışığındaki görüntüsü yukarıdaki gibi.

Yapay ışıktaki görüntüsü ise aşağıdaki gibi.

Dediğim gibi ben kendisini renginden dolayı pek bir seviyorum.
Bu ton bir renk arıyorsanız ve diğer her şeyi kabulümdür diyorsanız şans verin derim.
Fiyatı da 9-10 tl civarı ancak sadece Gratislerde satılıyor.
Bunu da ekleyeyim.

2 yorum:

  1. Wet n wildin bu seri rujlarını çok seviyorum. Bu renk de çok güzel görünüyor. Alıp deneyeceğim sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyebilirsin. Renk gerçekten harika. Bu tonu her rujda yakalayamıyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...