6 Nisan 2015 Pazartesi

30 Günlük Kitap Meydan Okuması - 17. Gün

Merhaba,
Verdiğim ara meydan okuma yazılarını da etkilemişti.
Geri döndüğüme göre meydan okuma yazılarıma da kaldığım yerden devam edebilirim.
17. Gün yazısı ile karşınızdayım.

17. Gün : En sevdiğin kitaptan en sevdiğin alıntın

Bugün alıntılar günü ama benim alıntı hafızam çok kötüdür.
O yüzden bu soruya elime en yakın kitaptaki beğendiğim bir alıntıyı cevap olarak vermek istiyorum.

"İnsanlar o zaman yıkılıyor. Önlerini göremediklerinde."
- Hasat, Tess Gerritsen

Kitabı okurken etkilenmiştim bu sözden.
Gerçekten de önünü göremeyen insan devam etme konusunda yakıtı biten araç gibidir düşününce.
Bizi hayallerimiz, gelecek planlarımız ayakta tutar bir yere kadar.
Kitaplardan psikolojiye geçiş yaptım :)
Fazla derine dalmayayım sonra kimse çıkartamaz beni.

Hayallerinizi kovalamanız dilerim.
Bir gün onlar da yorulacaktır der ve kaçarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...