17 Nisan 2015 Cuma

30 Günlük Kitap Meydan Okuması - 28.Gün


Merhabalar,
Bir iki gündür kafamı toplamakta zorlanmaya başladım.
Bir şeyleri yapayım diyorum sonra bir bakıyorum öyle duruyor yapmak istediklerim.
Gece bile çok erken uyumaya başladım, sanki enerjim tükeniyor çok hızlı.
Enerjik olmak için tavsiyesi olan varsa beklerim bu konuda.

Gelelim meydan okumanın 28. sorusuna.

28. Gün : En sevdiğin kitap başlığı

Soru çok güzel ama benim buna vereceğim cevap bence yetersiz olacak.
O kadar kitap okudum, özellikle başlığı aklımda kalan bir kitap yok doğrusu.
O nedenle de kitaplıkta gözüme çarpan ilk güzel kitap başlığını yazacağım.

"El Yapımı Dünya"

Bu kitap bana hep dünyanın ne kadar hassas olduğunu hatırlatıyor aslında.
Dünyanın dengesini bozalı çok oluyor.
Etki tepki meselesi nedeniyle ara ara tepki verse de asıl büyük tepki ne zaman gelecek çok merak ediyorum.
 Düşünüyorum da kitabın konusunu çok da iyi hatırlamıyorum ama alınıp okunabilir bir kitap.

Bunu da söyledikten sonra görüşmek üzere diyorum ve yazımı sonlandırıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...