19 Nisan 2015 Pazar

30 Günlük Kitap Meydan Okuması - 30. Gün



Dındırıdın dın dın dın dın dın.
30 Günlük Kitap Meydan Okuması'nın son gününden herkese kocaman bir merhaba :)
Evet en nihayetinde sona geldik.
Bir meydan okumayı tamamlamış olmanın haklı gururu içerisindeyim.
Sonunda bitti ve ben de rahatladım.
Bir daha böyle bir meydan okumaya katılır mıyım?
Belki... Yok ya sanırım katılmam.
Baksanıza bitirene dek araya mola bile girdi.
Dünkü soruda gıcık etti zaten beni.
Ama bugün kapanış güzel oldu.

30. Gün : Hayatındaki en sevdiğin kitap

Bu soruya en açık, net, direkt cevabım Harry Potter'dır.
Tüm kitaplarımı alın sadece bu seriyi bırakın bana razıyım.
Bir insanın hayatı bir kitap serisinden ancak bu denli etkilenir.
Seri dedim siz onu kitap anlayın.
Benim çocukluğum, gençliğim bu seri ile geçti.
Dile kolay 2002'de okumaya başladım, 2010'da bitirdim.
8 senelik bir büyü.

Tekrar tekrar okuyabileceğim her bir kitabı ile hayatımın serisi, hayatımdaki en sevdiğim kitaplar.
Daha ne olsun.

Meydan okumayı güzel bitiriyorum.
Hadi kendinize iyi bakın.
Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...