8 Nisan 2015 Çarşamba

Avon On Duty Deodorant

Merhaba,
 Bugün de Bitirme Projesi sayesinde adam akıllı kullandığım bir ürün ile karşınızdayım.

Avon'dan On Duty Deodorant.

150 ml lik klasik bir deodorant kendisi.
Normal şartlar altında pek deodorant insanı değilim aslında. 
Roll-on ya da stick olanları tercih ediyorum.
Bu ürün ise Avon'dan hediye gelmişti bana.

Benim bu terleme-koku mevzusunda genel sıkıntım, vücudumun kullandığım ürünlere öabuk alışıp etkisiz hale gelmesi.
Neler neler denedim ama yok yani ilaçlar bile 1-2 ay sonra etkisini yitiriyor.

Bu ürünü kullanmaya başlayalı 1,5 ay olmuştur.
Şimdilik etkisini devam ettiriyor ama çok sıcak günlerde sanki yetersiz gelmeye başladı.
Kokusu pek hoş değil, sıkınca bir boğma yapıyor.
Terlemeden çok ter kokusu konusunda işe yarıyor bende.

TR uyarısı çok manidar : Ürün çözücüsünün yanlış kullanımı ölüme neden olabilir.
İçeriği de yukarıdaki gibi zaten.

Bittikten sonra elimi sürmem tekrar.
Zaten etkisini yitirecek diye pek istekli de kullanmıyorum.
Gereksiz, günü kurtaran bir ürün benim için.
O yüzden de tavsiye etmem.

Yazı birden eksi ivme kazanmış yalnız.
Demek ki yazıyı yazarken bir anda yok olmayacak demem gerektiğini anlamışım :)
Benden bu kadar, kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...