18 Nisan 2015 Cumartesi

Bana Dair / Nam-ı Diğer Mim


Merhabalar,

Bugünlerde çok güzel mimler var.
Ben de katılıyorum ve haftasonu iki tane mim yazısı okuyacaksınız bu sayede.
Hazırsak başlayalım.

1. Bilgisayarın masa üstü görüntüsü ne?
İlla şu ya da bu olsun demem.
Gözüme güzel görünsün yeter.

2. Bir kafeye girdiğinde, genellikle ne sipariş verirsin?
Kafeye hep bir şeyler içmek için girerim. Bu yüzden de siparişim ya Türk kahvesi olur.

3. Google'da aradığın en son şey ne?
Adana meteoroloji :)))
Her gece sonraki gün için hava durumunu kontrol ederim de :)))

4. Mesajlaştığın ya da en son konuştuğun insan kim?
İlkokul arkadaşım

5. Tiyatroya en son ne zaman gittin?
Tiyatro insanı değilim o yüzden en son ilkokulda gitmiş olabilirim.

6. Sinemaya en son ne zaman gittin?
Bir ay önce gitmiştim en son.

7. Hangi diziyi herkes izlemeli?
Castle. En sevdiğim dizilerdendir ve şiddetle tavsiye ederim.

8. En son ne tür bir müzik dinledin?
Gabrielle Aplin - Don't Say You Love Me
Artık hangi tür oluyorsa.

9. Seni en çok ne çıldırtır?
Görmezden gelinmek.
Gerçekten bu beni o kadar sinirlendirir ki anlatamam size.

10. Ne zaman uyanırsın?
Hafta için 05.30.
Haftasonu 08.00-09.00 civarı.

11. İnternetteki ilk adın neydi?
Hatırlamıyorum.

12. Favori emojin nedir?


13. Kedi mi köpek mi?
Açık ve net : Köpek

14. Kuzey mi güney mi?
Güney. Soğuk insanı değilim.

15. İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
Trafiği ile mesafelerin çok uzak oluşu arasında kaldım.

16. İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt?
Üsküdar
Beşiktaş
Kadıköy

17. Kafanda genel olarak en olur?
Ne olmaz ki diye sorsanız daha kolay olur.
Okuduğum kitap, konuştuğum insanlar, yapmam gereken işler, blog, hikayem...

18. Komedi mi dram mı?
Komedi ama dram tercih ettiğim anlar da oluyor.

19. Çay mı kahve mi?
Çaydan tat alamayan bir insan olarak kahve.

20. Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
Bloga yazı hazırlıyordum :)

21. Son olarak bir sırrını paylaş.
Analog saatleri okuma konusunda büyük sıkıntım var.
O yüzden ilk saatimden beri dijital ve 12'lik periyotta kullanıyorum.

Bu mim pek bir yaygın.
O yüzden yapmayan kaldıysa mimlemiş olayım.
Yarın yeni bir mimde görüşmek üzere.

6 yorum:

  1. Şu analog saatlerle ilgili benim de çok sıkıntım vardı ama neysekş çözdüm kkk yalnız telefonumda ben de 12 lik saat dilimini kullanıyorum kkk daha kolay oluyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ben çözemiyorum o saat sorununu. Normal saatlerde hep bir sıkıntı benim için. Ama bu konuda ile sıkıntısı olan tek ben değilmişim bunu öğrenmek rahatlattı vallahi :) Ayrıca çözümü ben de öğrenirsem çok güzel olur belki bende de işe yarar.

      Sil
  2. Bu mim bana ait! Aslında ben kendi kendime cevaplıyordum ama okuyan herkes çok beğenmiş ve mim olarak kendi bloglarında cevaplamış... :) Buradan açıklığa kavuşsun bu konu... :)

    Ben de beklerim o halde, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur :) Güzel bir mim olmuş gerçekten. Sorular gayet iyi. Sayenizde biz de kendimizi ifade etme fırsatı yakaladık :)

      Sil
  3. Güney ve köpek ortak. :) Başka ortaklar da var. :) Dram seviyorsanız yeni öykü serimin konusu dram, hem de sert bir dram. Seveceğinize eminim!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dramı ruh halime bağlı olarak severim aslında :) Her şeyin zamanı önemli. En uygun zamanda harika bir dram inanılmaz iyi geliyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...