5 Nisan 2015 Pazar

Geri Geldim - Özlediniz mi Beni?


Merhabalar,
Şu an itibari ile bloguma geri dönüş bulunuyorum.
Uzun bir süre oldu yazmayalı.
Bu arada da bir sürü şey oldu.

Bir hayalimi gerçekleştirmekten bahsediyordum ya hikayem gayet güzel ilerliyor.
Yazmanın, okunmanın verdiği tatmin çok farklıymış onu anladım bu süre içerisinde.
İlk hikayem bitsin yeni bir hikaye fikri bile canlandı kafamda.
Artık bakalım neler olacak?

Bir de babam ameliyat oldu yine.
5 gün kaldığı yoğun bakımdan servise alındı ve bir haftadır da o şekilde yatıyor hastenede.
Allah'a şükür durumu iyi neyseki.

İşyerimde de işler bir fiil yoğunlukta sürüyor.
Haftasonu fırsatından yararlanıp size bir sürü yazı hazırladım.
Umarım bir aksilik çıkmaz da devam ederim.

Yarın sabah kaldığım yerden yazılarıma devam edeceğim.
Yarım kalan 30 Günlük Kitap Meydan Okuma yazılarımda devam edecek.
Yarım yarım oldu ama idare edeceğiz artık.
Sabah 9.05'te meydan okuma yazım, 14.05'te diğer yazım okumanıza hazır.

Bu arada takip etmekten vazgeçmediğiniz için de ayrıca teşekkür ederim.
Lafı daha fazla uzatmayayım.
Yarın görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...