6 Nisan 2015 Pazartesi

Gliss Ultimate Oil Elixir Saç Bakım Maskesi

Merhabalar,
Bakım üzerine geri dönüşümü bir saç maskesi ile yapayım dedim.

Saçlar boyalı olunca maskeler kurtarıcı oluyor.
Ben banyoda saç kremi kullanmayı sevenlerden değilim.
Kurutma öncesi ve sonrası saç taramaya herhangi bir katkısını göremiyorum genellikle.
Bu işlem için ise tercihim durulanmayan sıvı saç kremi ya da saç serumu oluyor.
Maskeyi ise 2 güne bir bakım için kullanıyorum.

Gliss'in saç maskeleri ise öncelikli tercihim doğrusu.
Zaten şampuan, sıvı saç kremi, saç maskesi konusunda Gliss beni daha yanıltmadı hiç.
Başka markalar kullansam da mutlaka Gliss'e dönüyorum.
Bugün de altın sarısı renkli Ultimate Oil Elixir serisine ait saç maskesini anlatacağım.


Her ne kadar çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için dese de benim saçlarım o kadar da çok işlem görmüş ve yıpranmış değil.
En azından kullanmaya başladıktan bir süre sonra saçlarımı çene hizasında kısa kestirdiğim için ucunda kırık yoktu, sadece boya vardı.


Ambalaj üstü yazılar yukarıdaki gibi.
1 dakikada etkili yoğun bakım diyor, ben daha uzun süreli bekletiyorum.

İçeriği yukarıdaki gibi.

Ürün ise bu şekilde.

Kullanırken saçlarıma sürüp yaklaşık 3-4 dk bekletiyorum.
Ardından da iyice duruluyorum.
Zaten daha durularken saçlarıma verdiği o yumuşaklık ayrı bir güzel :)

Banyodan çıkınca taramaya ne kadar etkisi var hiç dikkat etmedim.
Hep krem ya da serum kullandığım için gerek de kalmadı.

Saçlarımı kestireli bir kaç ay oldu.
Henüz doğru düzgün bir kırık oluşumu gözlemedim.
Tabi birden fazla ürün kullandığım için tek başına etkisini gözlemek mümkün de değil.
Ama ortaklaşa saçlarımı koruduğunu düşünüyorum.

Bunun yanında kokusunu çok sevmeme rağmen pek kalıcı değil kokusu.
Durulaması kolay.
Verdiği yumuşaklık güzel.

Bittiğinde açılacak başka bir saç maskem var, o da bitince tekrar alabileceğim bir maske kendisi.
Hiç denememiş olanlara tavsiye edebilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...