30 Nisan 2015 Perşembe

Mayıs Okuma Hedeflerim

Merhabalar,
Benim ciddi bir kitap kurdu olduğumu takip edenlerim çok iyi anlamıştır artık.
Ve indirimde kitap gördüm mü resmen girdiğim ruh hali aşağıdaki gibidir.

Kendimi durduramıyorum resmen.
Bir yerde güzel kitap gördüm mü son paramı bile verebiliyorum.
Misal geçen hafta Ali Lidar - Alengirli Şiirler kitabını almaya gittim.
Kitapçıdan bu kitap artı Karanlıkta Buldum Seni ve Senli ile çıktım.
Haliyle maaşım yatana kadar açım :P

Dedim ki madem kitap almayı durduramıyorsun, evde 70 küsür okunacak kitap var.
O zaman her ay kendine hedef koy, okuduğun kitap başına da 10 tl ayır.
Hiç olmazsa yeni kitapların parası çıksın :))

Aşağıdaki liste de böyle ortaya çıktı.
*Antoine de Saint-Exupery - Küçük Prens (Evet evet hala okumayan o azınlıktanım ben.)
*Ah Muhsin Ünlü - Gidiyorum Bu
*Ali Lidar - Alengirli Şiirler
*Turgut Özakman  - Çılgın Türkler Kıbrıs
*Alma Katsu - Sonsuz Arzuyla Buluşma
*Esteban Martin - Gölgelerin Ressamı
*Merve Akıncı - Senli
*A. Meredith Walters - Karanlıkta Buldum Seni

Şiir kitabı okumaya bu ay başlıyorum desem yeridir.
Hiç şiir okumayı beceremem, ancak yazarım :))
Sonsuz Arzuyla Buluşma biterse seri bitecek.
Gölgelerin Ressamı ve Çılgın Türkler Kıbrıs uzun süredir elimde, artık okunmalılar.

Bakalım Mayıs'ta kaçı bitecek?
İnşallah hepsi biter de 80 tl ayırabilirim.
Ay sonunda sonuçlarda görüşürüz artık.
Zaten Mayıs'ın sonunda bitirme projelerim de bitiyor.
Dolu dolu bir ay geçecek anlayacağınız.

Tekrar görüşene dek kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...