19 Nisan 2015 Pazar

MİM : Bir Kitap Olsam


Merhabalar,
Geçen gün Nabrut ve Biz blogunun sahibesinin yazdığı bir mim okudum ve çok hoşuma gitti.
Kendisinden rica ettim ve ben de yapmak istedim bunu.
Bakalım beğenecek misiziniz?

Bir Kitap Olsaydınız Adı Ne Olurdu?
Benden Önce Fırtına, Benden Sonra Güneş

Neden böyle bir isim koydum, şu an aklıma bu geldi. Okuyunca bu kız çok kendini beğenmiş diye düşünebilirsiniz ama işin aslı öyle değil.
Anlatayım.
Ben genellikle (%90 civarı) hep neşe saçan bir insanım. 
Maşallah maşallah maşallah diyeyim de nazara gelmeyeyim :)
Nedenini sorarsanız da her gün yeni bir güne uyanabiliyorsam, ailem, sevdiklerim yanımda, elim ayağım tutuyorsa, işim, gelirim varsa bu dünyadaki insanların çok büyük bir kısmına göre çok şanslıyım.
Allah bana bunları vermiş ise şükredip mutlu olmak dışında ne yapmalıyım ki?

Çevremdeki insanlara da bu mutluluğu, neşeyi bulaştırıp yüzlerinde ufak da olsa bir tebessüm sağlarsam onların fırtınalarında güneş olurum belki.

Benim hiç mi kötü zamanım olmaz? Hem de nasıl olur.
Şu an bu satırları yazarken bile aslında içim kan ağlıyor, kendimi kötü hissediyorum.
Bir zamanlar omzunda ağladığım insanlar beni aşırı olarak görüp uzaklaştırmak istediğinde benim de canım acıyor.
İç dökme seansına döndü bu yazı, biz normal konumuza devam edelim.

Nasıl Bir Kitap Kapağınız Olurdu?
Ciltli kapağım olsun isterim.
Üzerine fırtına üstüne doğan bir güneş resmedilsin.

Arka Kapak Yazısı ve Ön Sözünde Ne Yazardı?
Arka kapağında şunlar yazabilir:
Aşırı doz neşe içerir, lütfen dikkatli olunuz. 
Eğer hayatınızda neşeye hiç bir şekilde yer yoksa ve beni okurken farklı, başkalarının yanında farklı olacaksanız da kitabı sakince aldığınız yere bırakın ve uzaklaşın.
Kötü ve sıkıntılı yerlerimde fırlatıp atacaksanız da okumaya kalkışmayın.
Ama eğer mutluluğa, gülümsemeye, cesarete ve kalıpları yıkmaya hazırsanız daha ne duruyorsunuz, şimdi başlayın okumaya.
Bir de lütfen melankolik, iç bayan, mutsuz şarkılar ile tavsiye edilmez, kitap sizden kaçabilir.

Ön sözüme gelirsek:
Bu kitabın anlattığı hayat zorluklarla dolu herkesinki gibi.
Ama önemli olan yaşadıklarından çok onlara karşı takındığı tavır, verdiği tepki.
Sayfalarında sizi gülmekten ağlatacak vakalar da  mevcut, saman alevi gibi bir anda parlayıp sönen öfkede.
İnanamayacağınız cesaret örnekleri de var çok önemsiz, ufak görünen ama mutluluğu getiren yaşamdan nüanslar da.
Cesaretiniz yoksa, istediğinizin peşinden son ana dek koşacak biri değilseniz sonunu getiremeyebilirsiniz.
Çünkü her an bir sürpriz, bir yenilik, bir başlangıç var bu kitapta.

Kime İthaf Olurdunuz?
Beni sonuna dek okuyabilecek ve henüz bulamadığım o eşsiz kişiye ithaf olurdum.

Çok ilginç ve dolu dolu bir yazı oldu zannımca.
Hayatımda yazması en zor ve en çok ben dolu yazı.

Şimdi kitap olsa nasıl olacak diye merak ettiğim kişileri tek tek mimliyorum.
Artık onların yazılarında görüşürüz.

6 yorum:

  1. ellerine sağlık öncelikle...
    sonra bu kitap bana çok yakın geldi. kendime o kadar yakın hissettim ki attım sepete. ve çok sevdim iyi ki almışım dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim. İşte biz böyle böyle birbirimizi bulacağız bence :)

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı ve bir mim olmuş bu :) Uzun süredir mim yazmamıştım, bu çok zevkli olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum sizin yazınızı :))

      Sil
  3. Aay valla ne güzel yazmışsın Cansu'cum. Emin ol bende sepete atar hemen alırdım hihi :) Uuuf siz böyle ne güzel şeyler yazıyorsunuzda ben ne yazcam bilmem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) senin de gayet güzel yazacağına eminim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...