25 Nisan 2015 Cumartesi

Okudum Bitti # 58 Kördüğüm


Merhaba,
Üşengeçliğin kitabını yazacağım bu günlerde ben resmen.
Bir insan hem bir çok şeyi yapmak isteyip hem nasıl bu kadar erteleyip üşenebilir ki?
Kendime inanamıyorum doğrusu.
Acil şekilde bu halden kurtulmaya çalışacağım ve tavsiye varsa bu konuda hemen alabilirim.

Kendi kendime veryansınımı yaptığıma göre kitap yorumuma geçmek istiyorum.
Bu kitabı okuyalı o kadar uzun süre oldu ve yorumunu o kadar geciktirdim ki inşallah adam gibi bir yorum yapabilirim.
Kitap Adı : Kördüğüm
Yazar : Calia Read
Yayınevi : Yabancı
Baskı : 2015

Akıl hastanesine yatırılsanız ve en sevdiğiniz, güvendiğiniz insan bile size aklınızı kaçırmışsınız gibi baksa nasıl hissederdiniz?
Peki ya kendiniz bile aklınızı kaçırıp kaçırmadığınıza emin olamasanız?

Naomi'nin hikayesi akıl hastanesine yatırılmasından bir ay sonra başlıyor kitapta.
Ama gerçekte bu hikaye çok daha eskilere, uzun yıllar öncesine dayanıyor.
Sadece Naomi ile de sınırlı kalmıyor, bir de Lana var.
Ayrıca Lachlan ve Max var.

Zihnin oynayabildiği oyunların bir sınır yoktur.
Size yaşatabilecekleri ise tüylerinizi diken diken edebilecek kadar karanlık olabilir.
Naomi ise zihninin en karanlık sırlarına vakıf olma yolunda emin adımlarla ilerlemekte.

Karışık bir yorum oluyor farkındayım ama spoil vermeden nasıl yazarım bilemiyorum.
O yüzden affola.

Naomi'nin akıl hastanesi olayını söylemiştik, peki nasıl oraya geldi?
Naomi bir yandan çok güçlü bir yandan duygusal olarak çok hassas bir insan.
Ama ondan daha hassas bir insan varsa o da Lana.
Lana büyük sorunlar yaşayan bir kız ve onun yanında olan her zaman Naomi.

Naomi'nin zor zamanında yanında olan kişi ise Lachlan.
İlk aşk, ilk erkek, büyük sevda.
Peki bir anda ortaya çıkan Max'e ne demeli?
Naomi'nin kalbi şimdi bölünmüş halde.
Ve üstelik akıl hastanesinde.

Karakterlerin bir görünüp bir kaybolduğu, hikayenin aslında nasıl bir karmaşaya sahip olduğunu kitabı okudukça anlıyorsunuz.
Zaman zaman sıkılmanız mümkün, bunu inkar etmeyeceğim.
Ama sonu öyle bir patlıyor ki elinizde inanamıyorsunuz.
Ben hep farklı bir son bekledim.
Naomi'nin akıl hastanesinde olma nedeni ile ilgili başka bir teorim vardı.
Fakat asıl olay daha da çarpıcı çıktı ve beğendim sonunu.

Kitabı okurken etkilendim, hem de nasıl.
İyi ki aldım dediğim bir kitap oldu.
Kapağına zaten bir şey diyemiyorum, çok ilgi çekici ve güzel olmuş.

Eğer hala okumadıysanız hazır benim yazımı da okumuşken alıp okumaya ne dersiniz?
Bence alın, seveceğinize eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...