26 Nisan 2015 Pazar

Okudum Bitti #59 Sana Aşık Değilim

Merhabalar,
İki aydır uzak kaldığım kitap yorumlarına geri başladım ya sizi kitaplara boğacağım.
Oku oku çok birikti yorumlar.
Sırayla gidiyoruz.
Bugün de Vefa Enver'den Sana Aşık Değilim var.
Öncelikle şunu belirteyim ki Vefa Enver çok tatlı bir bayan.
Yüz yüze konuşmuş ve daha sonra danıştığımda beni geri çevirmemiş bir insan olarak en derin saygılarımı hak ediyor.
Kitap Adı : Sana Aşık Değilim
Yazar : Vefa Enver
Yayınevi : Ephesus
Baskı : 2014

Lal.
Güzel mi güzel, zeki ve aynı zamanda nefret ve kin dolu kızımız.
Babasının intikamını almak uğruna boyundan büyük işlere kalkışan bir müzisyenimiz aynı zamanda.

Kenan.
Yakışıklı demek doğru kelam olmaz onun için evet, doğru.
Biz ona çekici ve karizmatik, bunun yanında hırslı ve güçlü adamımız.

Kenan ile Lal'in yolları aslında Lal daha çok küçükken kesişir.
Ve kaderleri işte burada birbirine dolaşır, kördüğüm olur ve zamanı gelene dek de bunu ikisi de bilemez.
Lal babasının ölümü, annesinin düştüğü durum adına intikam hırsıyla yanıp tutuşarak büyür.
Hayatını alt üst eden kişinin de hayatını alt üst etmek ister ve elinden geleni ardına koymaz.

Seneler sonra Kenan, Lal'i tekrar gördüğünde onu ister.
Ve saatli bombanın sayacı geri saymaya başlar.
İntikamın aşk ile yoğurulduğu bir hikaye.
Aşk mı galip gelecek yoksa intikam mı bunu okuyup görmeniz lazım.

Ve en güzel alıntılar...

"Zamanın silemeyeceği kadar çok acı vardı..."

"Hiç kimse geçmişini satın alacak kadar zengin değildir."

"Senden ayrı bir yolda kaybolmadan nasıl devam edebilirim, hiç bilmiyorum."

"Hangi engellerden bahsettiğini bilmiyorum ama engeller korkularından başka bir şey değildir güzel kızım. Bir şeyi gerçekten istersen onu elde etmenin bir yolunu bulursun."

Şimdi genel olarak kitabın konusu böyle deyim.
Spoil vermeden daha ne yazayım bilemedim.

Kaleme, kurguya gelirsem de düşüncelerim şu şekilde:
Genel anlamda dili güzel ve akıcı bir kitaptı.
Kurgu ne yazık ki bazı yerlerde bana göre zayıf kalmıştı.
Çok detaylı düşünebilmem nedeniyle bazı yerlerin bağlanması bana hafif geldi.
Sonu ise azıcık acele geldi bana.

Evet Vefa hanımı çok severim ve bu okuduğum ilk kitabı.
Diğer kitaplarını okuduğumda daha sağlam kurgularla karşılaşacağıma da eminim.
Sadece burada olabildiğince fikrimi paylaşıyorum.
Yani tutup hep sevdiğim yazar diyorsun hem kitabın kurgusu şöyle diyorsun demeyin diye anlatıyorum bunları.
Vefa hanımın daha ne güzel kitaplar yazdığına, yazacağına da eminim ayrıca.

Benim yorumum, düşüncem bu yönde.
Başka kitaplarda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...