27 Nisan 2015 Pazartesi

Okudum Bitti #60 Hiçliğin Kıyısında

Merhaba,
Kitap kurtlarına ziyafet çekmeye devam ediyoruz.
Şimdi bugün öyle bir kitap var ki Allah'ım ben bu kitabı nasıl bu kadar geç okudum dedim.
Çıkar çıkmaz alıp okumalıymışım, bekleterek hakaret etmiş oldum resmen.

Kitap Adı : Hiçliğin Kıyısında
Yazar : J. A. Redmerski
Yayınevi : Ephesus
Baskı : 2014

Şimdi bir kitap düşünün, baş kahramanı sizin en çok yapmak istediğiniz ama yapamadığınız bir şeyi sizin yerinize cesaret edip yapıyor.
Evet Camryn'in yaptığını ancak böyle tarif edebilirim.
20 yaşındaki Camryn, genel olarak herkesin sahip olduğu klasik, sıradan bir hayat yaşamaktansa yollara düşüp geleceğini planlar ile körleştirmeden yaşamayı seçen ve bir otobüse atlayıp eyleme geçen bir güzellik.

Peki onun tetikleyicisi ne?
Camryn en yakın arkadaşı ile gittiği bir partide yaşadıkları ve sonrasında olanlar ile yollara düşme eylemine geçiyor.
Geçmişinde çok acı, çok yıkılmışlık ve büyük bir depresyon olsa da o yaşamaya devam ediyor.
Sadece alışıldık tarzın dışına çıkarak.

Gideceği yere tesadüfi(tesadüf kelimesini sevmem de tevafuk desem garip kaçacak) karar veren ve bindiği otobüste hayatını en baştan, temellerinden sarsıp yeniden inşa etmesini sağlayacak kişiyle tanışan Camryn, gerçekten başına gelecekleri bilse o yolculuğa çıkar mıydı acaba?
Ben olsam çıkardım.
En açık ve net haliyle söyleyebilirim.

Andrew.
Yakışıklı ve gizemli adamımız.
Gizemi sakladığı sırrından gelen, ölüm döşeğindeki babasını göremeye uzun bir otobüs yolculuğunu tercih ederek giden adamımız ise Camryn ile karşılaşmayı ve onunla böyle bir maceraya atılmayı düşlememiş olsa gerek.

İkilimiz birbirlerinin hayatını öyle bir etkileyecek ki kelebek etkisi kasırgaya neden olacak.

Alıntılar:

"Sadece yanıtları kendim bulmak istiyorum, anlıyorsun değil mi?"

"Otobüs yolculuğu yapmak bambaşka bir dünyada olmak gibiydi."

"Eğer birbirinizden çok farklı değilseniz, birbirinize geçmiş yaralarınızın sebeplerini anlatmadan bir bağ kurabildiyseniz, kaçınılmaz ayrılık daha da zorlaşıyordu."

"Sorun değil. Benimle gelmeni gerçekten istiyorum."

"Önemli olan ne giydiğin değil. Önemli olan, onlar üzerindeyken nereye gittiğin, neler yaptığın."

"Okyanusun kokusu dünyanın başka yerlerinde farklı mıdır, merak ediyorum."

"Yürek daima akla galip gelir."

Camryn'in hayatını etkileyecek kararları, Andrew'un sırları, yaşayacakları onca şey.
Bu kitapta inanılmaz zevk aldım, büyük bir keyifle okudum.

Kitabı bitirdiğimde gözlerim dolmuştu.
Hayatımda ufak da olsa değişiklikler yapma cesaretini yakaladım.

Bu kitabı okumamak büyük kayıp.
O yüzden alın, okuyun, sonra da bana teşekkür edin :)
Bakarsınız bir kitap sizinde hayatınız da değişimleri sağlar.
Unutmayın bu kitap bu bloga konuk olduysa bir sebebi vardır.

"Tesadüf, yazgıya verilen hayali bir isimden ibarettir."

2 yorum:

  1. merhaba tatlım bloğunu takibe aldım bende beklerim takibe alırsan sevinirim esen kal:)) hıı bir de çekilişim var katılmayı unutma öptüm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki gelirim :)) Sadece sayfan şu an açılmıyor, hata veriyor. Açıldığı anda takibe alacağım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...