14 Nisan 2015 Salı

Pastel Nude Oje - 757 Grege

Merhabalar,
Yine bir oje yazısı ile karşınızdayım.
Pastel'in bu Nude serisi bir ara o kadar meşhurdu ki renk renk alıp yazılarını yazdı bir çok blogger.
Ben iki rengini aldım ama Grege için yazmak bu güne kısmetmiş.


Şimdi bakınca tonu tam olarak neye denk geliyor bunun bir türlü karar veremiyorum.
Sadece biraz daha kahveye dönük bir nude rengi onu söyleyebilirim.
Ben kahve tonlu görüyorum, gözlerimde bir bozukluk yok değil mi? :)

Sürdüğünüzde ne yazık ki yeterince kapatıcı değil. 
Bunu tırnaklarımdaki iki katlık duruştan da analayabilirsiniz.
İlla ki tırnaklarımın o beyaz kısımları belli oluyor.
Bu da beni azıcık sinir ediyor aslında.
Oje dediğin örtücü olmalı bence.

Sürümü kolay ancak ilk kat kuruduktan sonra ikinci katı sürmekte fayda var.
Kalıcılık deseniz ancak 2 gün.
Kuruma hızı orta yani biraz bekletiyor sizi.
Başka söylemem gereken bir şey kaldı mı?
Yok sanırım.
Bu oje de böyle işte.

Benden bu kadar.
Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...