3 Mayıs 2015 Pazar

Avon Care Pürüzsüzleştirici Vücut Losyonu

Merhabalar,
Hala lazere devam ediyorum ve bu yüzden vücut nemlendiricilerini su gibi tüketiyorum.
Lazerde en önemli şeylerden biri cildi nemlendirmek sonuçta.
Bu arada epey gelişme kaydettik.
Şimdi vücut nemlendiricisi demişken şu an elimdeki üründen bahsedeyim size.
Avon'un 400 ml'lik kocaman nemlendiricilerinden pamuk ve bal içeren yumuşatıcı etkili olanı karşınızda.
Ben bu ürünü sıkılaştırıcı etkili olanıyla indirimden almıştım.
Sıkılaştırıcı etkisi olan sırasını bekliyor.
Dediğim gibi pamuk ve bal içeriyor bu losyon.
İçeriğini aşağıdaki fotoğraftan görebilirsiniz.



Banyo sonrası ve canım istediğinde kullanıyorum.
Emilim hızı için söyleyeceğim bir bilemediğiniz iki dakika içinde emiliyor.

Emildikten sonra ardında yumuşacık bir cilt bırakıyor.
Pürüzsüzlük, yumuşaklık ve gerçekten o kadifemsi hissi elde edebiliyorsunuz.
Etkisi ise rahat bir gün sürüyor bana göre.
Nemlendirmesi de bana yeterli geliyor.

Avon'un ürünlerinin alerjik reaksiyona neden olduğunu okumuş olabilirsiniz.
Benim lazer uygulanan cildimde herhangi bir irritasyona neden olmadı, onu rahatlıkla söyleyebilirim.
Yani her ürün her ciltte aynı etkiye sebep olmaz.

Kokusu ise hafif ve hemen geçiyor, o bakımdan da sıkıntı yaşatmaz.
Az bir miktarı geniş alanlara yetiyor ve sırf bu yüzden de yavaş bitiyor.
Bereketli anlayacağınız.
Aklıma gelen tüm yönlerini yazdım diyebilirim.

Tavsiye edebilirim ama daha fazla nemlendirme ararsanız da direk Vaseline derim o ayrı.
Kendinize ve cildinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...