13 Mayıs 2015 Çarşamba

Elidor Kuru Şampuan


Merhabalar,
Yağlı saç ve aciliyet deyince aklınıza ne gelir bilmem ama benim aklıma kuru şampuanlar geliyor.
Daha önce Rossmann'dan aldığım bir kuru şampuandan bahsetmiştim.
Memnun olmadığımı da söylemiştim.
O bitince yerine Elidor'un bu yağlı saçlara özel olanını aldım.
Ama kuru şampuanı zaten yağlanan saçlara uyguladığımız için bu ayrım pek de gerekli gelmedi bana.
Boyalı saçlara da yağlanınca uygulanıyor sonuçta.
Neyse efendim konuyu dağıtmayayım.
Su tüketimini, enerji tüketimini azaltır konularına girmeyeceğim.
Kuru şampuanı kullanınca aynı gün saçlarını yıkayanlardanım ben çünkü.

Saç diplerime uygulayıp biraz bekliyorum ve parmaklarım ile masaj yaparak yediriyorum.
Ardından da tarıyorum.
İlk başta o yağlı görünüm ortadan kalkıyor, doğrudur.
Bununla birlikte inanılmaz sertleşen saç diplerine kavuşuyorsunuz.
Bildiğiniz saç dipleriniz sanki kum var gibi hasır hasır ediyor ve semsert oluyor.
Bir de verdiği hacim var.
Sanki bir tel çoğalıp bir kaç tane olmuş gibi hacimli oluyor saçlarım.

Ama yağı gitmiş görüntü sabah yaptıysam öğlenden sonrayı çıkarmıyor, ancak öğlene kadar.
Sonra yağlı görünüm geri dönüyor.

Ben bu ürünü kullandığım da Tresan şampuanla birlikte resmen saç diplerim temizlenmemiş gibi hissediyorum.
Bir de yaptığı kepek de cabası oldu ben de.
Salicade yolu da göründü bu yüzden.

Ben memnun kalmadım o yüzden Elidor'un kuru şampuanından.
Bitince tekrar almayacağım.
Başka markaları denemeyi düşünüyorum.
Bakalım beni memnun edecek bir kuru şampuan bulabilecek miyim?
Marka tavsiyeleriniz var ise yorum olarak beklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...