11 Mayıs 2015 Pazartesi

Golden Rose Velvet Matte Ruj - 02

Merhabalar,
Bugün Golden Rose Velvet Matte serisinin en meşhur ruju ile karşınızdayım.
02 Numara.

Daha önce 10 numarasını yazmıştım.
Blogda aratıp bulabilirsiniz.
Bu serinin ambalajını seviyorum, hem ele hem de göze güzel geliyorlar.


Gül kurusuna çalan pembe rengi ile tam günlük kullanıma uygun bir renk benim açımdan.
Bu yüzden de sık sık elim bu ruja gidiyor.
Amma ve lakin büyük de bir sıkıntımız var.
Bakınız aşağıdaki fotoğraf!!!
Evet ne yazık ki bir kez de değil bir kaç kez böyle çıkıp düştü rujum :(((

Bu konuyu affederseniz de diğer özelliklerine geleyim diyorum.
Rujun rengi bir harika tekrar belirteyim ki.
Çok doğal duruyor ben sürünce.
Bunun yanında mat olması zaten ayrı bir güzellik.
Bu renk ve matlık bir araya gelince tadından yenmiyor.
Mat olması kuruma yapmasına neden oluyor evet ama bu kuruluk çok az düzeyde.
Nemlendirici sürmeniz sorunu ortadan kaldırır.
Sürümü ve rengini verişi bakımından gayet kullanışlı.
Hemen rengini veriyor, sürümü kolay olduğu için rahat bir ruj.
Kalıcılığı ise bir şey yeyip içmeden 4 saati bulabiliyor.

Ben bu ruju çok sevdim.
Eğer biterse tekrar alırım, o kadar iyi anlaştık.
Eğer hala almayıp denemediyseniz de hemen gidip alın ve deneyim derim.
Memnun kalacağınıza eminim neredeyse :)


2 yorum:

  1. Merhaba blogunu takipteyim
    Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
    Blogumda blog keşif etkinliğine katılıp blogunu tanıtabilirsin :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibe aldım :) davet ettiğin için teşekkür ederim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...