10 Mayıs 2015 Pazar

Okudum Bitti #63 Çöküş ve Yükseliş

Merhabalar,
Bir önceki kitap yorumumda serinin ikinci kitabı olan Kuşatma ve Fırtına'dan bahsetmiştim.
Şimdi geldi sıra Çöküş ve Yükseliş'e.
Yazım spoil içerebilir, sonuçta son kitabı nasıl spoil vermeden yorumlayabilirim bilemedim.

Kitap Adı : Çöküş ve Yükseliş
Yazar : Leigh Bardugo
Yayınevi : Martı
Baskı : 2015

Alina yaşadığı büyük ve sarsıcı olaydan sonra gücünü bitirme noktasına gelmiş ve zayıf düşmüştür.
Apparat ise onu sanki sindirmek ister gibi ona iyi gelecek insanlardan uzak tutmakta ve olabildiğince yaşayan bir azizeye çevirerek müritlerini de kontrol altına almayı istemektedir.
Düşmanlar her yerdedir ama kimin aslında dost kimin düşman olduğunu sezmek tamamen Alina'nın hissiyatına kalmıştır.
Işığın ona cevap vermemesi ve yer altında kısılı kalması her şeyi daha da berbat etmektedir.
Bu durumdan onu kurtaracak kişiler ise hainlik ile suçlanmaktadır ve Alina bir seçim yapmak zorundadır.

Alina üçüncü büyüteci isterken karşılaşacakları ise onu hayatının en zor kararını vermeye itecektir.
Her şeyin bir bedeli olduğuna göre ödenecek bedeller, sonuçlara değer midir, bunu yaşayarak görecekler.

Malyen ile Alina arasındaki bağ ise bu kitapta açıklığa kavuşacak.
Neden bir araya geldikleri, neden birbirlerinden ayrılamadıkları...

Seri bana göre tam kıvamında sona erdi.
Ben sonundan o kadar memnun oldum ki başka bir son hayal edemedim doğrusu.
Hani derler ya taş gediğine cuk oturmuş.
Sorular cevap buldu, kurgu yerinde çözüldü.

Kesinlikle beğendim.
Seriye başlamamış olup bu yazıyı okuyan varsa en başından başlayabilirsiniz.
Sonuna dek sabrettiğinizde ise değdiğini göreceksiniz.
Tabi bu benim nacizane fikrim :))

Bir seriyi daha bitirmenin mutluluğu ile kendinize iyi bakın diyor ve kaçıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...