28 Mayıs 2015 Perşembe

Okudum Bitti # 69 Gece Yarısından Sonra

Merhabalar,
Tess Gerritsen'dan devam ediyoruz.
Bu sefer ki ilk yazdığı ( ben öyle biliyorum) kitabı olan Gece Yarısından Sonra.

Kitap Adı : Gece Yarısından Sonra
Yazar : Tess Gerrtisen
Yayınevi : Martı
Baskı : 2014

Gece Yarısından Sonra 1987'de yazılan bir kitap öncelikle bunu bir belirteyim :)
Yani yine o zamanın şartlarını düşünmelisiniz.

Bir gece yarısı Sarah Fontaine adlı bir bilim insanı bir telefon alır ve telefonun diğer ucundaki yetkili ona henüz 2 aylık evli olduğu kocasının öldüğünü söyler.
Hem de Sarah onu Londra'da sanarken Berlin'de çıkan bir yangında ölmüştür.
Tüm deliller ölenin Geoffrey Fontaine adlı bu adama ait olduğunu işaret etmektedir.
Ama Sarah bunlara inanmamakta ve bir hata olduğunu düşünmektedir.

Nick ise kendini soktuğu kötü durumlar sonucu sıkıcı bir masa başı işine atanmış bir Amerikan yetkilisidir.
Gece yarısı kocasının öldüğü haberini Sarah'ya veren de odur.
Ertesi gün yüz yüze geldiklerinde ise Nick, Sarah ile konuşur ve aklına soru işaretleri takılmaya başlar.
Bu soru işaretleri ile Sarah gibi o da iz peşine düşecektir.
Ve bu ikili kendilerini Amerika'dan Avrupa'ya uçan bir uçakta bulacaklardır.

Sarah olayları öğrenmek için kendi başına araştırırken yardımına Nick koşacaktır.
Peki gerçekler kime dokunmakta kimin canını yakacak kuvvettedir?
Ve gerçekte Geoffrey Fontaine kimdir?

Zamanın şartlarına göre çok güzel ilerleyen ama tabi ufak tefek eksikleri olan bir kitap oldu Gece Yarısından Sonra.
Ben severek okudum.
Mükemmel diyemem ama Tess seviyorsanız okumadan da geçmemelisiniz derim.


2 yorum:

  1. sırada bekleyenlerden biri bu yaz tatiline ayırmıştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka okunmalı :) tess gerritsen kitaplarını tek tek okuduğunda gelişimini görebiliyorsun.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...