29 Mayıs 2015 Cuma

Okudum Bitti #70 Karanlıkta Buldum Seni

Merhabalar,
Tess Gerritsen'lara bir ara verdim.
Bugün yeni ve farklı bir kitap var karşınızda.

Kitap Adı : Karanlıkta Buldum Seni
Yazar : A. Meredith Walters
Yayınevi : GO! Kitap
Baskı : 2015

Oy oy bu kitap hakkında ben neler desem ki şimdi.
Okuduğumda epey etkileyip fena sarsmıştı beni bu kitap.
Instagram yorumumda iyi ile orta arasında dedim biliyorum ama bu sarstı gerçeğini de değiştirmez.

Başlayalım yorumlamaya.
Maggie aşırı klasik, sıradan, yüksek notlara sahip, harika arkadaşları olan, iyi bir aileye sahip, bildiğimiz kurallara uyan bir kızımız.
Okulun da atletizm takımında gelecek vaad eden bir koşucu.

Bir gün okula gittiğinde derse yetişmeye çalışırken çarpışıp dağıttı ve dağıldığı Clayton var bir de.
Yeni çocuk.
Nereden geldiği, kim olduğu, neci olduğu bilinmeyen, bir anda ortaya çıkan karanlık ve içine kapanık bir tip.

Yeniler her zaman ilgi çeker.
Senelerce bir sürü okul değiştiren biri olarak deneyimlerimden biliyorum :)

Clayton ise Maggie'nin ilgisini fena halde çekmiş olmalı ki Maggie elinden geleni ardına koymamaya başlar ve sonunda arkadaş olurlar.
Zamanla yakınlaşan ikilinin arasında sırlar vardır.
Bu sırlar Clay kaynaklı olup Maggie öğrendiğinde sudan çıkmış balığa dönecek kadar afallayacaktır.

Ve bir aşk doğar ki aralarında her iki tarafı da yakıp kül edecektir.
Maggie, Clayton'ın sırrı ile baş edip ona yardım etmeye çalışırken eski halinden tamamen farklı birine dönüşecektir.
Aşk sen nelere kadirsin.

Ama işler hiç de peri masallarındaki gibi toz pembe olmayacaktır.
Maggie, Clayton'ı karanlıkta bulmuştur ve aydınlığa çıkmaya çalışırken o da karanlığa batmaya başlayacaktır.

Kitabın sonu aslında bir yerden sonra tahmin edilebilir bir hale gelmişti.
Toz pembe hayallerim olmadığı için beklediğim gibi oldu.
Farklı çıksa iyi derdim, orta lafını etmezdim.
Olay budur yani.

Ve alıntılar :
"İyilik senin erdemin. Duru güzelliğin ise silahın."

"En başından başlasan nasıl olur? Baştan başlamak genelde iyidir."

"Sen, her şeyimsin zaten. Bütün dünyamsın."

"Söz vermek kolaydır ama verilen sözü tutmamak daha da kolaydır."

"Kendini kaybolmuş gibi hissediyorsan, ben seni bulurum."

"En kusursuz anılar, unutması en çok acı verenlerdir."

Ve bu kitap ardı ardına okuduğum psikoloji temalı kitapların sonuncusu.
Bir süre psikoloji temalı kitaplara ara veriyorum.
Bu kadar psikolojik kitap beni fazla etkiledi.
Azıcık farklı alanlara açılmak lazım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...